با تغییراتی در ظاهر و کابین

رونمایی از فیات پاندا مدل 2021

2 آبان 1399 20:04

فیات در چهلمین سالگرد تولید مدل پاندا، نسخه بروزرسانی شده از این خودرو را برای سال 2021 روانه بازار کرده است.

از سال 2021، تریم اسپرت نیز برای فیات پاندا معرفی شده تا نظر مشتریان جوان را به سوی این خودرو جلب نماید.طرح جدید سپر جلو، رکاب‌های جانبی و رینگ‌ها به همراه نسل جدید سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر 7 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را باید مهمترین تغییرات ظاهری و داخلی مدل جدید فیات پاندا دانست.

البته طرح جدید روکش صندلی‌ها را می­‌توان با رنگ‌های بیشتری سفارش داد ضمن این‌که روکش چوبی جدیدی برای داشبورد ارائه شده که از چوب بازیافتی تامین شده است.

از سال 2021، تریم اسپرت نیز برای فیات پاندا معرفی شده تا نظر مشتریان جوان را به سوی این خودرو جلب نماید. رینگ‌های 16 اینچی دورنگ، پوشش آینه‌های جانبی و دستگیره درها به صورت همرنگ با بدنه، امکان سفارش سقف و دستگیره درها با رنگ مشکی، لوگوهای Sport و البته رنگ خاکستری مات جزء مهمترین ویژگی‌های این تریم به شمار می­‌آیند.

کابین فیات پاندا مدل 2021

تریم تیتانیومی داشبورد، روکش چرمی پوشش داخلی درها و روکش پارچه و چرم مصنوعی صندلی‌­ها، کابین تریم اسپرت را از سایر انواع فیات پاندا متمایز می‌سازد ضمن این‌که خریداران می‌­توانند پکیج Pandemonio را نیز سفارش دهند که شیشه­‌های جانبی دودی، کالیپر ترمزهای قرمز رنگ و روکش چرم مصنوعی فرمان با دوخت قرمز را دربرمی­‌گیرد.

در زیر کاپوت فیات پاندا، پیشرانه یک لیتری سه سیلندر بنزین‌سوز نصب شده که به فناوری هیبرید خفیف شامل یک مجموعه باتری با ظرفیت پایین و امکان بازیابی انرژی ترمزها مجهز بوده و 69 اسب‌بخار قدرت در اختیار راننده قرار می‌دهد. سیستم خاموش شدن پیشرانه در هنگام توقف نیز روی این خودرو نصب شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران