• فيات پاندا و تيپو نسخه Garmin
  • فيات پاندا و تيپو نسخه Garmin
  • فيات پاندا و تيپو نسخه Garmin
  • فيات پاندا و تيپو نسخه Garmin
  • فيات پاندا و تيپو نسخه Garmin
  • فيات پاندا و تيپو نسخه Garmin

تزریق روحیه ورزشکاری

معرفی فیات پاندا و تیپو نسخه Garmin

28 اردیبهشت 1401 22:00

فیات برای جلب نظر مشتریان اهل بریتانیا، نسخه­‌ای ویژه از دو محصول خود را در همکاری با شرکت Garmin آماده کرده است. نسخه Garmin از فیات پاندا و تیپو با تغییرات ظاهری و داخلی و البته یک ساعت هوشمند Venu Sq ساخت برند گارمین همراه شده است.

نسخه Garmin از پاندا و تیپو با تغییرات ظاهری و داخلی و البته یک ساعت هوشمند Venu Sq ساخت برند گارمین همراه شده است.فیات پاندا در این نسخه با رنگ سبز Foresta، برخی جزئیات نارنجی در پایین درها، رینگ‌های 15 اینچی مشکی مات با حروف Panda نارنجی روی آن و روکش خاکستری مات برای زیرسپری جلو، آینه­‌های جانبی و ضربه­‌گیر درها به میدان آمده است. نصب مه­‌شکن­‌های جلو با طراحی متفاوت و ریل­‌های سقفی مشکی، از دیگر تفاوت‌های این نسخه به شمار می‌­آید.

در فضای کابین این خودرو نیز با روکش پارچه‌­ای مشکی با دوخت نارنجی، نمایشگر 7 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، دکمه‌­های روی فرمان و تهویه مطبوع روبرو هستیم. فیات پاندا Garmin به پیشرانه یک لیتری هیبرید مجهز شده است، که 70 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند.

اما بشنوید از فیات تیپو Garmin که علاوه بر سبز Foresta، در رنگ‌های سفید Gelato، خاکستری Colosseo، خاکستری Maestro و مشکی Cinema نیز قابل سفارش است. رنگ نارنجی هم در جزئیات جلوپنجره، رینگ‌ها و بخش جانبی بدنه این نسخه از فیات تیپو وجود دارد. از رنگ خاکستری مات هم برای تزئین روکش آینه­‌های جانبی، حاشیه چراغ‌های مه‌­شکن جلو، رکاب­‌های جانبی و سپرهای جلو و عقب استفاده شده است.

فیات پاندا و تیپو نسخه Garmin

در فضای داخلی فیات تیپو Garmin هم جزئیات نارنجی مشاهده می­‌شود. قوای حرکتی این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ هیبرید-خفیف تامین شده است، که 130 اسب­‌بخار قدرت در اختیار فیات تیپو قرار می‌­دهد.

ساعت هوشمند گارمین Venu Sq که همراه این دو خودرو عرضه می­‌شود، به بیش از 20 نرم­‌افزار برای انجام ورزش در خانه و محیط بیرون مجهز شده است و با توجه به عمر 6 روزه باتری در حالت استند بای، می­‌تواند تا بیش از 200 ساعت فعالیت ورزشی را به ثبت برساند. عمر باتری در صورت روشن ماندن GPS به 14 ساعت کاهش می‌­یابد.

دیدگاه کاربران