برای 150 مشتری ویژه

معرفی ب‌ام‌و M4 کامپتیشن سری کیت ادیشن

3 آبان 1399 10:18

هفته گذشته بود که ب‌ام‌و و شرکت مد و فشن آمریکایی Kith در یک همکاری جذاب نسخه منحصربه‌فردی از M3 سری E30 را بازسازی کردند. خودرویی که متعلق به بنیان‌گذار این برند بود. جدیدترین همکاری این دو شرکت روی M4 سری Competition است. اسپرتی که شامل به‌روزرسانی‌های جالبی شده است.

باواریایی‌ها اعلام کرده‌اند که قصد دارند تنها 150 نمونه از M4 کامپتیشن سری کیت ادیشن را تولید کنند.باواریایی‌ها اعلام کرده‌اند که قصد دارند تنها 150 نمونه از M4 کامپتیشن سری کیت ادیشن را تولید کنند. خودرویی که المان‌ها و ریزه‌کاری‌های گرافیکی آن توسط شخص مدیرعامل برند Kith اعمال شده است.

همین ابتدا اولین چیزی که به چشم می‌خورد لوگوی تغییر کرده شرکت است. نام Kith حالا در کنار پرچم سه رنگ سنتی M Power دیده می‌شود. شرکت این خودروی تولید محدود را در سه رنگ مات مشکی فروزن، نقره‌ای تیره قروزن و سفید فروزن عرضه می‌کند.

کابین ب‌ام‌و M4 کامپتیشن سری کیت ادیشن

داخل کابین نیز می‌توان صندلی‌های چرم Merino با لوگوی Kith را مشاهده کرد. این نماد روی زیر دستی و پنل درها نیز مشاهده می‌شود. انتخاب سقف فیبر کربنی که روی آن لوگوی بزرگ پرچم M پاور و اسم کیت درج شده، یک آپشن اختیاری است.

طبیعی است که در این خودرو هیچ بهینه‌سازی فنی صورت نگرفته است. این یعنی M4 کامپتیشن برای مدل 2021 خود هم‌چنان 503 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی دو توربوی خود بیرون می‌کشد. این خروجی برای ثبت رکورد صفر تا صد 3.8 ثانیه‌ای کافی است.

شرکت می‌گوید رونمایی رسمی از این خودرو هم‌زمان با بازگشایی نمایندگی جدید کیت در بروکلین انجام خواهد شد. البته سفارش‌گذاری با قیمت پایه 109 هزار و 250 دلار نیز آغاز شده است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران