کراس‌اور خاص 51 هزار دلاری

معرفی آکورا RDX PMC مدل 2021

4 آبان 1399 10:39

آکورا در ماه سپتامبر اعلام کرد قصد دارد نسخه PMC Edition از مدل RDX را با مدل 2021 و رنگ خاص نارنجی عرضه نماید، رنگی که احتمالاً خودروی اسپرت و هیبرید NSX را به یاد شما خواهد آورد.

آکورا رقم 51 هزار دلار را برای این کراس‌اور خاص تعیین کرده است.اکنون انتظار به سر رسیده چراکه خودروساز ژاپنی رقم 51 هزار دلار را برای این کراس‌اور خاص تعیین کرده است. البته به نظر می‌­رسد آکورا در مورد قیمت این مدل عهدشکنی کرده چراکه قبلاً اعلام کرده بود قیمتی کمتر از 50 هزار دلار برای این مدل تعیین خواهد کرد.

گذشته از این‌ها، گران‌ترین نسخه آکورا RDX با پکیج Advance که به سامانه چهار چرخ محرک و رینگ‌های 20 اینچی مشکی مجهز شده را می‌­توان با قیمت 51,430 دلار خریداری کرد. حال اگر از مواردی شامل نمایشگر 10.5 اینچی هداپ دیسپلی، برف پاک‌کن‌های حساس به باران و دوربین دید اطراف صرف نظر کنید قیمت این خودرو در تریم A-Spec به 48,608 دلار کاهش می­‌یابد.

آکورا RDX PMC درواقع حاصل ترکیب تریم های A-Spec و Advance بوده و مجهزترین نسخه قابل خرید از RDX بشمار می­‌آید. البته رینگ‌های 20 اینچی مشکی براق، حاشیه جلوپنجره همرنگ با بدنه، خروجی اگزوز از جنس کروم مشکی و روکش مشکی براق سقف، آینه‌های جانبی و دستگیره درها و رنگ نارنجی سفارشی بدنه ویژگی‌های اختصاصی تریم PMC خواهد بود.

 آکورا RDX PMC مدل 2021

اینجاست که پرداخت 51 هزار دلار برای RDX PMC منطقی به نظر می­‌رسد مخصوصاً که این مدل در تاسیسات آکورا در اوهایو در کنار NSX و به صورت دست‌ساز تولید می­‌شود.

پیشرانه 4 سیلندر دو لیتری توربو در سینه این کراس‌اور جا خوش کرده و خروجی آن 272 اسب‌بخار قدرت و 379 نیوتن‌متر گشتاور است. این پیشرانه را جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک همراهی می‌کند تا در کنار سیستم چهار چرخ محرک، آکورا RDX PMC را به جلو براند.

اگر به خریداری آکورا RDX PMC علاقمند شده‌اید بد نیست بدانید تنها 360 دستگاه از این مدل ساخته خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران