قیمت پایه کمتر از 13 هزار دلار

معرفی ون میان-سایز وولینگ ویکتوری

13 آبان 1399 18:30

شرکت وولینگ یک خودروی چندمنظوره (MPV) جدید به نام ویکتوری را رونمایی کرده که با سه ردیف صندلی، ظرفیت حمل شش سرنشین را دارد و به نشان جدید این برند مزین شده است. پس از عرضه در بازار خودرو چین ، امکان فروش این خودرو در سایر بازارها نیز وجود دارد.

قرار است ویکتوری در چهار تریم با قیمت بین 12,810 الی 17,440 دلار در چین به فروش برسد.قرار است ویکتوری در چهار تریم با قیمت بین 12,810 الی 17,440 دلار در چین به فروش برسد. تمامی تریم‌های این خودرو به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ به قدرت 148 اسب‌بخار مجهز شده‌اند که به جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا CVT خودکار متصل می­‌شود.

با وجودآن‌که وولینگ ویکتوری در رده MPV های میان-سایز دسته‌بندی می­‌شود، اما با توجه به همین ابعاد قادر است فضای مناسبی برای شش سرنشین فراهم کند. طول، عرض، ارتفاع و فاصله میان محورهای این خودرو به ترتیب 4.875، 1.88، 1.7 و 2.8 متر بوده و با جمع‌آوری دو صندلی ردیف سوم، فضای بار به 1500 لیتر خواهد رسید.

کابین ون میان سایز وولینگ ویکتوری

بد نیست بدانید نسخه لوکس و 4 نفره از این خودرو هم قابل سفارش بوده که به دو صندلی خلبانی در ردیف دوم مجهز شده است. هریک از این صندلی‌ها زیرپایی مستقل دارد و می­‌توان آن‌ها را تا 56 سانتی‌متر عقب برد تا نهایت راحتی برای سرنشین فراهم گردد.

پوشش چرم و پارچه، صندلی‌های ارگونومیک در ردیف اول و دوم، استفاده از مواد عایق صوت و پوشش 4 میلیمتری شیشه سانروف مهمترین امکاناتی است که وولینگ برای رفاه سرنشینان ویکتوری فراهم کرده است.

ویکتوری همچنین به فیلتر هوای PM2.5 و یک ژنراتور یون منفی هم مجهز شده که بنابر اعلام شرکت سازنده می­‌تواند در حد ماسک N95 از ورود خاک، ویروس و باکتری به فضای کابین جلوگیری نماید.

سیستم پایداری ESP، دستیار راننده پیشرفته، شش ایربگ و چهار دوربین خارجی هم جزء امکانات تامین‌کننده ایمنی ویکتوری شناخته می­‌شود.

ون میان سایز وولینگ ویکتوری

برند وولینگ برنامه گسترده‌ای برای ورود به بازار جهانی و صادرات به کشورهای مختلف دارد و به همین منظور اقدام به طراحی و ساخت چند محصول جدید نموده که ویکتوری یکی از آنهاست. براساس اعلام منابع مطلع، برای عرضه این مدل در اولین بازار صادراتی یعنی اروپا در سال 2022 برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه کاربران