برای مشتریان خاص‌پسند

معرفی نسخه‌ای خاص از DS 3 کراس‌بک

13 آبان 1399 19:30

شرکت DS برای ارائه نسخه‌ای ویژه از مدل تازه وارد DS 3 کراس‌بک، دست همکاری به سوی شرکت طراحی مد Ines de la Fressange Paris دراز کرده است. قرار است این خودروی سفارشی در تیراژ محدود 1500 دستگاه به علاقمندان عرضه شود.

قرار است این خودروی سفارشی در تیراژ محدود 1500 دستگاه به علاقمندان عرضه شود.برای بدنه این کراس‌اور، رنگ آبی Ink انتخاب شده که منحصراً به این مدل اختصاص دارد. پوشش سقف با مشکی مرواریدی و جزئیات قرمز Ines روی پوشش آینه‌های جانبی و مرکز رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی این خودرو نیز تنها در همین مدل مشاهده می­‌شود.

با الهام از تکنیک چرمدوزی خاص مناطق جنوبی فرانسه، برای روکش صندلی‌های این خودرو نیز از ترکیب چند پارچه متفاوت استفاده شده است. متخصصان DS و موسسه Ines de la Fressange Paris ترکیب رنگ آبی با دوخت قرمز را برای این پوشش پارچه و آلکانترا انتخاب کرده‌اند.

پوشش چرمی فرمان، پدال‌های آلومینیومی، نمایشگر لمسی 10.3 اینچی، تهویه مطبوع خودکار، چراغ‌های LED، حسگرهای پارک در جلو و عقب بدنه، سیستم پایش نقاط کور، دستیار حرکت بین خطوط و ترمز اضطراری تا سقف سرعت 140 کیلومتر برساعت، به عنوان سایر امکانات رفاهی و ایمنی پیش‌بینی شده در این نسخه خاص از DS 3 کراس‌بک بشمار می­‌آیند.

خریداران این نسخه ویژه از DS 3 کراس‌بک می‌­توانند پیشرانه ی خودروی خود را از میان نسخه‌های دیزل به قدرت 130 و بنزین‌سوز به قدرت 155 یا 130 اسب‌بخار یا تمام برقی E-Tense سفارش دهند.

تولید این خودرو از هفته‌های آتی آغاز شده و تحویل به مشتریان هم از ژانویه 2021 شروع می‌­شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران