با چهره‌ای جدید در اروپا

معرفی رنو ترافیک مدل 2021

14 آبان 1399 11:20

آوریل سال جاری شرکت رنو با اعلام نیت خود برای تغییر طراحی مدل ترافیک، علاقمندان را متعجب کرد چراکه تنها یک سال از معرفی نسخه فیس‌لیفت شده از این خودرو می­‌گذشت. به هرحال پس از گذشت چند ماه، خودروساز فرانسوی مدل جدید ترافیک را معرفی کرده و به شک و شبهات پایان بخشیده است.

مهمترین تغییرات نمای خارجی رنو ترافیک شامل طرح جدید کاپوت، سپرها و چراغ‌های جدید LED می­‌شود.هرچند چهره فیس‌لیفت جدید را نمی­‌توان متفاوت از مدل فعلی دانست ولی چند تغییر مهم اعمال شده را نیز نباید نادیده گرفت که شامل طرح جدید کاپوت، سپرها و چراغ‌های جدید LED می­‌شود. تمامی این موارد در کنار لوگوی کرومی رنو، چهره‌ای بسیار بهتر از قبل ایجاد کرده است.

اما در فضای کابین با موارد تازه بیشتری روبرو هستیم که مهمترین آن طرح جدید داشبورد با فضاهای بیشتر برای قرار دادن وسایل و نمایشگر 8 اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و شارژ بی‌سیم تلفن همراه خواهد بود. نکته مهم دیگر فضای 86 لیتری است که برای وسایل سرنشینان این خودرو فراهم شده.

رنو ترافیک فیس‌لیفت مدل 2021

رنو ترافیک به همراه چندین سامانه دستیار و ایمنی عرضه شده که به صورت آپشن یا استاندارد روی آن نصب می­‌شود. از میان این موارد می­‌توان به کروزکنترل تطبیق‌پذیر، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و سیستم پایش نقطه کور اشاره کرد.

برخلاف ظاهر و کابین، در زیر کاپوت رنو ترافیک اتفاق تازه‌­ای رخ نداده و همچنان با همان پیشرانه 2 لیتری دیزل روبرو هستیم که در 3 نسخه با قدرت 110، 150 یا 170 اسب‌بخار قابل سفارش است. این پیشرانه‌ها که با آخرین استانداردهای یورو 6 مطابقت دارند، برحسب سفارش خریدار به جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل می­‌شوند.

رنو ترافیک با تغییرات جدید از ماه مارس سال آینده در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران