رنگین‌کمان 5 رنگه لامبورگینی

معرفی سری جدید هوراکان EVO

16 آبان 1399 17:30

لامبورگینی پروژه جدیدی موسوم به Fluo Capsule را آغاز کرده است که شامل 5 ترکیب رنگی جذاب روی هوراکان EVO می‌شود.

هوراکان EVO سری Fluo Capsule با مدل 2021 به دست مشتریان می‌رسد و این تریم نه‌تنها روی مدل کوپه بلکه روی نسخه روباز نیز قابل اجرا است.مشتریان از هم‌اکنون می‌توانند این ابرخودروی ایتالیایی با پیشرانه 10 سیلندر Vشکل را در تریم‌های اصلی مات و بسیار پررنگ سفارش دهند. 5 رنگ اصلی سبز موسوم به Verde Shock، نارنجی Arancio Livrea، آبی Celeste Fedra، نارنجی Arancio Dac و زرد Giallo Clarus می‌شود.

صرف نظر از رنگی که مشتری برای نمای بیرونی انتخاب می‌کند، رنگ سقف به صورت مشکی مات خواهد بود. هم‌چنین سپر، رکاب‌ها و بخشی از هواکش جلو نیز با همین رنگ در نظر گرفته می‌شود. در نمای بیرونی جزئیات دیگری از سری Fluo نیز دیده می‌شود. مانند خطوط رنگی کنار آینه‌ها و خطوط عمودی روی اسپلیتر عقب.

فضای داخلی همه مدل‌ها به صورت کاملاً مشکی در نظر گرفته شده است. صندلی‌ها یا به صورت استاندارد و یا به صورت مسابقه‌ای حسب انتخاب مشتری قابل سفارش هستند. چرم آلکانتارا و البته تریم ویژه مخصوص مدل EVO موسوم به Sportivo نیز در این هوراکان دیده می‌شود.

لامبورگینی هوراکان EVO سری Fluo Capsule

هوراکان EVO سری Fluo Capsule با مدل 2021 به دست مشتریان می‌رسد. شرکت می‌‌‌گوید این تریم نه‌تنها روی مدل کوپه بلکه روی نسخه روباز نیز قابل اجرا است. هم‌چنین مانند گذشته مشتریان حرفه‌ای می‌توانند سری RWD محور عقب را خریداری کنند. در حالی که هوراکان به صورت استاندارد AWD دو محور است.

این گاو خشمگین مجهز به همان پیشرانه دوست‌داشتنی 5.2 لیتری 10 سیلندر Vشکل با 602 اسب‌بخار قدرت در 8000 دور در دقیقه و 560 نیوتن‌متر گشتاور در 6500 دور در دقیقه برای مدل RWD و 631 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور برای مدل دو محور است.

دیدگاه کاربران