پوشش چشم‌نواز هوراکان EVO دیفرانسیل عقب

لامبورگینی با چاشنی نوویتک

29 اسفند 1399 18:51

پروژه داغ و جدید تیونر محبوب آلمانی نوویتک - Novitec - این بار روی لامبورگینی هوراکان آن هم نسخه خاص EVO  محور محرک عقب اجرا شده است.

بدنه این ابرخودرو با سپرهای جدید و اسپویلرهای فیبرکربنی تزئین شده و تغییرات اضافی آیرودینامیک شامل لبه‌های برجسته، دیفیوزر و البته بال عقب بزرگ خواهد بود.نوویتک برخلاف پروژه‌های قبلی‌اش، تغییرات سنگینی روی پیشرانه لامبورگینی فوق اعمال نکرده است. تنها به‌روزرسانی فنی آن بهبود تنفس خودرو است. به گفته این تیونر، تنفس بهتر پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر Vشکل آن باعث تولید 602 اسب‌بخار قدرت می‌شود. لازم به ذکر است لامبورگینی هوراکان اوو RWD صفر تا صد را 3.3 ثانیه می‌پیماید.

به گفته این تیونر برای افزایش عملکرد لامبورگینی هوراکان اوو نسخه RWD، دریچه‌های هوای بزرگ‌تری روی آن تعبیه کرده است. علاوه‌براین اگزوزهای جدید از جنس فولاد ضدزنگ و یا برحسب سفارش مشتری از جنس اینکونل نصب خواهد شد. نوویتک برای کنترل بهتر هدایت گرمایی از پوشش طلا روی آن بهره برده است.

خبر خوب این است که این ابرخودرو شامل سپرهای جدید و اسپویلرهای فیبرکربنی است. تغییرات اضافی آیرودینامیک شامل لبه‌های برجسته و دیفیوزر و البته بال عقب بزرگ خواهد بود. هنوز هم درپوش شیشه‌های محفظه پیشرانه قابل سفارش‌گذاری است.

تیونینگ لامبورگینی هوراکان EVO توسط نوویتک

با حذف رینگ‌های استاندارد 19 اینچی، حالا رینگ‌های جدید و زیبای 20 و 21 اینچی برند ووسن روی آن دیده می‌شود. در ادامه این تغییرات می‌توان سیستم تعلیق حرفه‌ای از برند KW را هم مشاهده کرد که شامل فنرهای مسابقه‌ای می‌شود. این همان فنربندی است که روی خودروهای مسابقه‌ای کلاس GT3 نصب می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو بر اساس نیاز و شرایط تا 35 میلی‌متر قابلیت کاهش ارتفاع دارد.

داخل کابین هوراکان جدید مجموعه بزرگی از آپشن‌ها و رنگ‌های جدید را می‌بینیم. صندلی‌ها نیز از چرم آلکانتارا در نظر گرفته شده‌اند.

دیدگاه کاربران