خانواده پرجمعیت باری‌های و مسافری‌ها

رنو کانگو مدل 2021 رونمایی شد

25 آبان 1399 10:30

پروسه طولانی تحقیق و توسعه خانواده جدید رنو کانگو (Kangoo) به ثمر نشست و فرانسوی‌ها مدل 2021 این خودرو را در تیپ‌های مختلف معرفی کردند. با این حال فرانسوی‌ها هنوز هم اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این خودروها را منتشر نکرده‌اند. اتفاق مهم درباره نسل جدید رنو کانگو تولید آن در دو کلاس کاملاً متفاوت است، یکی ون مسافری و دیگری یک LCV (خودروی تجاری سبک).

اتفاق مهم درباره نسل جدید رنو کانگو تولید آن در دو کلاس کاملاً متفاوت است، یکی ون مسافری و دیگری یک LCV (خودروی تجاری سبک).سری اکسپرس که هم در نسخه باری و هم در ویرایش مسافری دیده می‌شود، ارزان‌ترین عضو گروه خواهد بود. محصولی که قرار است خارج از بازار اروپا به دست مشتریان برسد. رنو این مدل را برای کارآفرینان جوان و البته استفاده اقتصادی خانواده‌ها هدف‌گذاری کرده است.

یکی از قابلیت‌های جذاب کانگو البته رنو نیز حسابی روی آن مانور می‌دهد، سیستم جدید Easy Side Access است که اشاره به در جانبی بزرگ 1416 میلی‌متری آن دارد که حقیقتاً دو برابر اندازه در مدل‌های قبلی است.

با اینکه فرانسوی‌ها تضمین داده‌اند که خودروی جدید با تنوع بی‌نظیری از ابعاد و پیشرانه‌ها به دست مشتریان می‌رسد ولی هنوز هم جزئیات بیشتری از پیشرانه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

تا اینجای کار می‌دانیم که سری اکسپرس در مراکش تولید خواهد شد و اولین نمونه‌های تحویلی نیز بهار سال 2021 فروخته خواهند شد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران