آینده اسکوترهای برقی

کانسپت ب‌ام‌و CE 04

25 آبان 1399 10:48

بخش موتورسیکلت ب‌ام‌و موسوم به موتوراد با معرفی مدلی خاص به اسم Definition CE 04 در مراسم مجازی NEXTGen 2020 به تنهایی کلاس اسکوترهای برقی را یک سطح بالا آورد.

این اسکوتر برقی هم برای حمل و نقل و هم برای پیمایش‌های شهری طراحی شده است.پیش‌تر در سال 2017 بود که شرکت یک نسخه کانسپت از این اسکوتر را رونمایی کرده بود. با این حال تردیدی نیست که CE 04 مدلی به مراتب مدرن‌تر و خاص‌تر نشان می‌دهد.

این اسکوتر برقی هم برای حمل و نقل و هم برای پیمایش‌های شهری طراحی شده است. ب‌ام‌و اطمینان خاطر داده است که محصول جدید خود یک ترکیب هوشمندانه از سواری خالص الکتریکی، طراحی آینده‌نگرانه و البته توسعه نرم‌افزاری خلاقانه در بازار اسکوترها خواهد بود.

اسکوتر برقی ب‌ام‌و CE 04

اسکوتر جدید ب‌ام‌و از نظر طراحی وفاداری خود به نسخه کانسپت را ثابت کرده است. با این حال اغلب کارشناسان بر این باورند که زبان بصری آن یک سر و گردن از سایر هم‌کلاسان خود بالاتر است. البته برتری خاص ب‌ام‌و CE 04 فقط در طراحی آن نیست. این اسکوتر به لطف ارتفاع پایین و البته بدنه‌ای کشیده نمایی پویا و تند و تیز دارد. 

نمایشگر اسکوتر برقی ب‌ام‌و CE 04

ب‌ام‌و CE 04 به سبک مدل‌های جوان‌پسند شامل بدنه‌ای دو رنگ و ترکیبی است. کاربری این ب‌ام‌و نیز قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمد را دارد. باورکردنی نیست که نمایشگر محصول فوق 10.25 اینچی است.

قوای محرکه ب‌ام‌و CE 04 نیز یکی از خلاقانه‌ترین جلوه‌های مهندسی آن است. ساختار سیستم تعلیق و تایرهای این اسکوتر را پیش‌تر روی هیچ‌یک از مدل‌ها ندیده بودیم. تعبیه کردن پکیج باتری‌ها در زیر بدنه دست طراحان را برای ایجاد فضاهای بیشتر باز گذاشته است.

قسمت بار در این موتور با هوشمندی تمام قابلیت باز و بسته شدن از کناره را دارد تا راکب بتواند با راحتی بیشتر وسایلی کوچک مانند کلاه ایمنی را درون آن قرار دهد. کاهش ارتفاع ب‌ام‌و CE 04 باعث کاهش مرکز ثقل آن نیز شده که درست مانند خودروهای اسپرت باعث بهبود فرمان‌پذیری می‌شود.

تا این لحظه اطلاعاتی از قیمت و مشخصات فنی دقیق این محصول منتشر نشده است.

دیدگاه کاربران