SH350i و PCX125 نونوار شدند

معرفی اسکوترهای جدید هوندا

26 آبان 1399 09:39

هوندا با عرضه مدل‌های مختلف از فوق اسپرت‌های مسابقه‌ای گرفته تا محافظه‌کارهای خیابانی، همواره طیف گسترده‌ای از مشتریان را به سوی خود جلب کرده است. اما حالا سوال کارشناسان این است که دو محصول این شرکت برای سال 2020 هم چنین اقبالی کسب می‌کنند؟

اسکوترهای جدید هوندا به لطف تغییراتی که به خود دیده‌اند، یک تجربه بی‌نظیر و روان از راندن به نمایش می‌گذارند.ابتدا نگاهی به SH350i می‌اندازیم. مدلی که یک پیشرفت اساسی را نسبت به مدل قبلی SH300i تجربه است. این محصول 350 سی‌سی با فناوری مدرن +esp هوندا وارد بازار می‌شود. فناوری که اشاره به بهبود هوشمند قدرت دارد.

آن‌‌طور که هوندا می‌گوید این یک تجربه بی‌نظیر و روان از راندن به نمایش می‌گذارد. همچنین در این موتور سیستم استارت ACG وجود دارد که مانع از بروز لرزش و سر و صدا در دنده‌ها می‌شود.

در این مدل سیستم تعلیق فعالیت پیشرانه در حالت درجا نیز گنجانده شده که هم موجب کاهش مصرف سوخت و هم باعث کاهش میزان انتشار گازهای آلاینده می‌شود. خبر خوب این است که در محصول فوق سیستم جذاب PGM-FI که اشاره به رابط کاربری دیجیتالی دارد هم دیده می‌شود.

اسکوتر هوندا PCX125
هوندا PCX125

از سوی دیگر مدل به‌روزرسانی شده PCX125 را می‌بینیم. برای کسانی که منتظر ویرایش جدید یکی از محبوب‌ترین اسکوترهای تاریخ هوندا هستند این مدل یک اتفاق خوب به حساب می‌آید.

در محصول جدید نیز فناوری +esp گنجانده شده است. در این موتورسیکلت شهری سیستم HSTC (سیستم ابداعی انتخاب گشتاور) تعبیه شده تا سواری جذابی در انتظار مشتری باشد.

فضای بار اسکوتر هوندا PCX125

هوندا می‌گوید که فریم مدل جدید را تا حد قابل قبولی سبک‌تر کرده است. این اقدام باعث ایجاد فضایی بیشتر برای قسمت بار شده است. نکته حیرت‌انگیز درباره PCX جدید فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی‌اش است که با افزایش حجم 2.4 لیتری به عدد نهایی 30.4 لیتر رسیده است.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که ژاپنی‌ها برنامه‌ای برای عرضه این دو مدل در بازار آمریکا ندارند. چراکه بازار PCX125 در آسیا به‌شدت گرم است و هنوز برای موفقیت SH350i نیز راه درازی باقی مانده است.

دیدگاه کاربران