تلاش برای برتری در بازار اسکوترها

یاماها Aerox به بازار آسیا وارد می‌شود

27 آبان 1399 12:40

بازار موتورسیکلت در کشورهای آسیایی این روزها تشنه عرضه اسکوترهاست. ویژگی‌های کلی و مهم این رده از محصولات که باعث محبوبیت روزافزون آنها شده، مواردی مانند وزن سبک، قیمت مناسب و ابعاد کوچک را شامل می‌شود.

یاماها Aerox به موتور تک سیلندر 155 سی‌سی مجهز شده که با بسیاری دیگر از موتورسیکلت‌های ساخت یاماها همچون XSR155 مشترک استمدل Aerox ساخت یاماها یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت بوده که اکنون در پی یافتن مشتریان جدید در قاره آسیاست. این اسکوتر به موتور تک سیلندر 155 سی‌سی مجهز شده که با بسیاری دیگر از موتورسیکلت‌های ساخت یاماها همچون XSR155 مشترک است، هرچند که در قدرت خروجی متفاوت هستند. به هرحال این پیشرانه در Aerox قدرتی برابر با 11.3 اسب‌بخار تولید می‌کند و به فناوری‌های BlueCore و VVA مجهز شده است.

این محصول اخیراً با تغییراتی در اندونزی معرفی شده که مواردی مثل چراغ‌های LED جلو با ابعاد بزرگتر، تغییر در طراحی بخش جلو و کناری بدنه و همچنین طرح جدید چراغ‌های LED عقب را شامل می­‌شود.

صفحه پشت آمپر دیجیتال با ابعاد بزرگتر و قابلیت نمایش بهتر مواردی همچون میزان مصرف سوخت و استارت بدون کلید نیز مواردی است که برای راحتی سرنشین پیش‌بینی شده. بد نیست بدانید صفحه نمایشگر به سامانه Y-Connect مجهز است که قابلیت نمایش پیام‌ها و تماس‌های دریافتی سرنشین از طریق این نمایشگر را دارد.

یکی از مهمترین دلایل کسب محبوبیت توسط اسکوترهایی همچون Aerox قابلیت‌های کاربردی آن‌هاست، مثل محفظه بار 25 لیتری در زیر نشیمنگاه که برای قرار دادن کلاه ایمنی کافی خواهد بود.

قیمت یاماها Aerox در اندونزی تقریباً برابر با 2 هزار دلار آمریکا تعیین شده که رقم مناسبی به نظر می­‌رسد.

دیدگاه کاربران