با کابینی مجهز به فناوری‌های روز

بروزرسانی لندرور دیسکاوری اسپرت برای سال 2021

1 آذر 1399 12:10

چهره نسل فعلی لندرور دیسکاوری اسپرت در سال 2020 دستخوش تغییراتی شد بنابراین شرکت سازنده برای سال 2021 این مدل را از لحاظ فناوری بروزرسانی کرده است.

لندرور برای سال 2021 این مدل را از لحاظ فناوری بروزرسانی کرده است.البته مدل پایه از خط تولید حذف شده و تریم اسپرت S با قیمت 41,900 دلار جایگزین آن شده که به واسطه موارد جدید، نسبت به تریم پایه مدل قبلی 4100 دلار افزایش قیمت پیدا کرده است.

از سوی دیگر تریم R دینامیک HSC نیز از گردونه خارج شده و مدل R دینامیک  SE با قیمت 46,950 دلار اکنون به عنوان مدل پرچمدار از دیسکاوری اسپرت شناخته می­‌شود.

نسخه جدید و بهبود یافته سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro با پشتیبانی از اندروید اتو، اپل کارپلی، دوربین 3 بعدی نمایش و امکان اتصال سیستم به دو تلفن همراه به صورت همزمان ، اکنون در تمامی تریم‌های دیسکاوری اسپرت به صورت استاندارد نصب شده است.

کابین  لندرور دیسکاوری اسپرت مدل 2021

این سامانه که قابلیت شخصی‌سازی و شناخت اولویت‌های کاربر را دارد و به مرور زمان بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کند، به عنوان بخشی از ساختار الکترونیکی خودروهای لندرور است که اولین بار در نسل جدید دیفندر معرفی شد و صحت عملکرد آن توسط بیش از 85 ECU کنترل می­‌شود.

سیستم تهویه هوای هوشمند داخل کابین با امکان جداسازی ذرات کوچک‌تر از 2.5 میکرون نیز یکی دیگر از فناوری‌های جدید دیسکاوری اسپرت مدل 2021 است که ضرورت آن این روزها بسیار احساس می­‌شود.

ثبت سفارش برای لندرور دیسکاوری اسپرت مدل 2021 از هم اکنون امکان‌پذیر است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران