در تعداد محدود

معرفی نسخه Black Line از لکسوس RC و ES

1 آذر 1399 12:30

پس از معرفی سری Black Line از کراس‌اورهای لکسوس UX و لکسوس NX، اکنون لکسوس اقدام به عرضه این نسخه ویژه برای مدل‌های RC و ES نیز کرده است. خودروساز ژاپنی درنظر دارد تنها 350 دستگاه از RC و 1500 دستگاه از سدان ES را تحت سری Black Line به علاقمندان عرضه نماید.

لکسوس درنظر دارد تنها 350 دستگاه از RC و 1500 دستگاه از سدان ES را تحت سری Black Line به علاقمندان عرضه نماید.هردو مدل RC300 و RC350 با تجهیز به چراغ‌های LED جلو، رینگ‌های 19 اینچی F Sport مشکی و خروجی‌های تیره اگزوز و در کابین نیز با تریم چوبی فرمان و دوخت نقره‌­ای روکش صندلی‌ها، به عضویت سری Black Line درخواهند آمد.

اما تریم F Sport از سدان ES350 که برای ساخت این مدل ویژه انتخاب شده، موارد اضافی شامل آینه‌های جانبی مشکی، رینگ‌های تیره و باله سیاه رنگ عقب را به همراه دارد. در کابین این خودرو نیز روکش سفید و مشکی با دوخت خاکستری به صورت انحصاری برای تزئین فضای داخلی بکار گرفته شده است.

سه رنگ آبی میکا، مشکی Obsidian و سفید اولترا برای پوشش بدنه لکسوس ES350 Black Line قابل سفارش است درحالی‌که برای RC Black Line تنها دو رنگ سفید اولترا و خاکستری روشن موجود است.

نسخه Black Line از لکسوس RC

در صندوق هر دوی این خودروها، دو چمدان ساخت برند Zero Halliburton تعبیه شده تا به خاص بودن این نمونه‌ها افزوده شود.

همچون سایر اعضای سری Black Line، این دو عضو جدید نیز در بخش فنی هیچ تغییری نسبت به نمونه استاندارد نخواهند داشت.

دیدگاه کاربران