با تغییر اساسی در طراحی کابین

معرفی لینکلن ناتیلس مدل 2021

1 آذر 1399 13:11

نسخه بروزرسانی شده لینکلن ناتیلس (Nautilus) برای سال 2021 درحالی به میدان آمده که در ظاهر تغییر چندانی با مدل قبلی ندارد، ولی طراحی فضای کابین آن بسیار متحول شده است.

لینکلن ناتیلس مدل 2021 در ظاهر تغییر چندانی با مدل قبلی ندارد، ولی طراحی فضای کابین آن بسیار متحول شده است.طرح داشبورد اکنون با سایر محصولات جدید این برند آمریکایی هماهنگ شده، سیستم اطلاعات سرگرمی Sync 4 با قابلیت دریافت بروزرسانی نصب شده و طرح سپر جلو نیز دگرگون شده است.

کابین لینکلن ناتیلس تحت تاثیر خطوط مستقیم داشبورد قرار گرفته که عرض خودرو را طی نموده است. نمایشگر افقی 13.2 اینچی لمسی که در بالای خروجی‌های مستطیل شکل تهویه نصب شده، به آخرین نسخه نرم‌افزار انحصاری فورد یعنی Sync 4 مجهز شده که عملکرد سریعی دارد و در لینکلن از رنگ‌های آبی و نارنجی برای رابط کاربری آن استفاده شده است.

کابین لینکلن ناتیلس مدل 2021

کلیدهای مشکی براق، محل شارژ بی‌سیم تلفن همراه، دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی و تهویه مطبوع و دو فضای قرارگیری لوازم کوچک جزء سایر ویژگی‌های کابین لینکلن ناتیلس محسوب می­‌شود.

تریم Black Label کامل‌ترین رده تجهیزاتی لینکلن ناتیلس است که تجهیزاتی شامل روکش چرم قهوه‌ای تیره و خاکستری و تریم چوبی روی داشبورد و کنسول میانی را ارائه می‌­دهد.

این خودرو همچون قبل به صورت استاندارد به فناوری دستیار راننده Co-Pilot360 مجهز شده که شامل پایش نقاط کور، پیشگیری از تغییر مسیر ناگهانی و ترمز خودکار اضطراری می­‌شود. با پرداخت مبلغ بیشتر، کروزکنترل تطبیق‌پذیر با قابلیت توقف و حرکت، دستیار پارک و دستیار فرمان نیز به این سامانه افزوده می­­‌شود.

تغییر در طراحی ظاهری لینکلن ناتیلس تنها به اضافه شدن نوار کرومی روی سپر جلو محدود شده است. چراغ‌های LED جلو با نوربالای خودکار و چراغ‌های LED نواری عقب با زمینه تیره مستقیما از مدل قبلی به این خودرو منتقل شده ضمن این‌که در تریم Black Label، رینگ‌های 21 اینچی جلوه‌ای بهتر در ظاهر لینکلن ناتیلس ایجاد خواهد کرد.

لینکلن ناتیلس مدل 2021

پیشرانه‌های قابل انتخاب برای لینکلن ناتیلس مدل 2021 دو پیشرانه 2.7 لیتری 6 سیلندر با 335 اسب‌بخار قدرت و 515 نیوتن‌متر گشتاور یا 2 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 250 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 380 نیوتن‌متر است که هردو به سیستم استارت/استاپ و جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک متصل شده است. پیشرانه 6 سیلندر با سامانه چهارچرخ محرک مرتبط شده درحالی‌که نسخه 4 سیلندر نیروی خود را به محور جلو انتقال می‌دهد و با پرداخت مبلغ بیشتر به سامانه چهارچرخ متحرک مجهز می­‌شود.

لینکلن ناتیلس مدل 2021 که در تاسیسات فورد در اونتاریو تولید می­‌شود، از اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. قیمت این خودرو اعلام نشده ولی می‌­توان انتظار داشت نسبت به رقم 41,040 دلاری مدل فعلی، شاهد کمی افزایش باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران