آخرین تلاش‌ها برای موفقیت تویوتای هیدروژنی

زرق و برق بیشتر برای تویوتا میرای 2021

2 آذر 1399 18:30

نسخه 2021 تویوتا میرای نشانه‌ای از یک حرکت جسورانه در زمینه طراحی خودروهای مدرن است. با این حال تویوتا با کمک گرفتن از بخش Modellista حال و هوای میرای را متحول کرده است.

اضافه شدن قطعات متعدد تزئینی، یک ارتقای دوست‌داشتنی را برای این سدان خانوادگی رقم زده است.باید اعتراف کرد که دیگر هیچ نقطه منفی در طراحی این مدل وجود ندارد. اضافه شدن قطعات متعدد تزئینی، یک ارتقای دوست‌داشتنی را برای این سدان خانوادگی رقم زده است. قطعات جدید شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و البته دستگیره‌ها و فریم آینه‌ها هستند. در قسمت انتهایی نیز برخی از قطعات قدیمی جای خود را با نمونه‌های لوکس و براق عوض کرده‌اند. با این حال تویوتا مراقب بوده تا جلوه لوکس‌گرایانه این خودرو بیش از حد نباشد. اگرچه که آینه‌ها زیادی پر زرق و برق به نظر می‌آیند.

تویوتا میرای مدل 2021 قرار است در آخرین ماه سال جاری میلادی در بازار آمریکا به فروش برسد. با این حال هنوز هم تمام اطلاعات آن در دسترس نیست. تویوتا نسبت به انتشار اطلاعات مربوط به پیشرانه این خودرو محافظه‌کاری می‌کند. با این حال می‌دانیم که پیشرانه جدید چیزی حدود 30 درصد پیمایش بیشتر را برای خریداران به ارمغان آورده است.

تویوتا میرای مدل 2021 با تیونینگ مدلیستا

تویوتا میرای به‌عنوان یکی از معدود خودروهای هیدروژنی تولید انبوه اکنون می‌تواند تا حدود 500 کیلومتر پیمایش داشته باشد. با توجه به ادعای تویوتا در مدل جدید این عدد به حدود 650 کیلومتر هم می‌رسد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که ژاپنی‌ها می‌خواهند میزان پیمایش با یک بار سوخت‌گیری هیدروژن را به 850 کیلومتر برسانند. البته این اعداد با استاندارد JC08 ژاپن اندازه‌گیری شده که کمی با استاندارد چرخه سوخت آمریکا متفاوت است.

کارشناسان بر این باورند که پیشرانه هیدروژنی تویوتا میرای نه‌تنها برگ برنده آن نیست بلکه مانع اصلی برای فروش بیشتر آن هم شده است. شرکت در آخرین تغییرات این خودرو قصد داشته به لطف تغییرات گسترده لوکس‌گرایانه کمی بازار این خودرو را بهتر کند.

دیدگاه کاربران