عضلات قوی‌تر برای باربری بیشتر

رم HD مدل 2021 از راه رسید

12 آذر 1399 18:00

رم از عضو سنگین وزن خانواده پیکاپ‌هایش رونمایی کرد. مدل‌جدید که در کلاس HD (مخفف Heavy Duty)  قرار می‌گیرد اکنون می‌تواند 1458 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این یعنی 102 نیوتن‌متر بیشتر از مدل سال قبل.

شرکت می‌گوید در این خودرو دست به تغییرات اساسی روی شاسی و اکسل عقب زده تا توان کششی بیشتری داشته باشد. توانایی بیشتر برای رم جدید به معنای افزایش قابلیت‌های باربری‌اش است. به طوری که حالا در این مدل می‌تواند تا 16 هزار و 828 کیلوگرم بار را کشید. این عدد در قیاس با مدل قبلی 907 کیلوگرم رشد را نشان می‌دهد.

رم HD جدید برای رسیدن به این گشتاور اضافی تغییراتی در پیشرانه شش سیلندر خطی خود ایجاد کرده است. پیشرانه‌ای توربودیزلی و با برند Cummins که اکنون با تغییر ساختار توربوشارژر و بهینه‌سازی هندسه، باعث افزایش سرعت جریان سیستم سوخت‌رسانی شده است.

رم HD مدل 2021

شرکت می‌گوید در این خودرو دست به تغییرات اساسی روی شاسی و اکسل عقب زده تا توان کششی بیشتری داشته باشد. در صورتی که مشتری سخت‌افزار مربوط به چرخ پنجم را سفارش دهد، کلیه تجهیزات در کف قسمت بار قرار می‌گیرد. از سوی دیگر در صورت استفاده از تجهیزات معمولی اتصالی، توان کششی تا 10 هزار و 433 کیلوگرم پایین می‌آید.

رم پیش‌تر در نسخه 75 سالگی پاور واگن آپشن‌ها و تجهیزات مدل‌های 2021 را مشخص کرده بود. اکنون می‌دانیم که در پیکاپ‌های جدید المان‌های تزئینی بیشتر، توری جلوپنجره بزرگ‌تر، تزئینات جذاب موسوم به الماس سیاه روی درها، ریل‌های استیل، رینگ‌های 17 اینچی و تایرهای 33 اینچی وجود دارد. داخل کابین نیز نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 12 اینچی و سیستم صوتی هارمن کاردون 17 بانده با 750 وات قدرت دیده می‌شود.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران