به مناسب تولد هفتاد و پنج سالگی

معرفی نسخه‌ای خاص از رم پاور واگن

21 آبان 1399 12:30

رم پاور واگن (Power Wagon) در سال 2021، سه چهارم قرن حضور خود در بازار خودرو را جشن می‌­گیرد. نسل اول این خودرو در سال 1945 به عنوان اولین پیکاپ دو دیفرانسیل تولید انبوه معرفی شد درحالی‌که نسخه ویژه هفتاد و پنج سالگی آن اکنون با قیمت پایه 65,250 دلار به فروش می‌رسد و از سه ماهه چهارم سال 2020 به خریداران تحویل داده خواهد شد.

نسخه ویژه هفتاد و پنج سالگی رم پاور واگن اکنون با قیمت پایه 65,250 دلار به فروش می‌رسد و از سه ماهه چهارم سال 2020 به خریداران تحویل داده خواهد شد.تفاوت میان پاور واگن ویژه هفتاد و پنج سالگی با نسخه استاندارد این خودرو از جزئیات ظاهری آغاز می‌­شود همچون جلوپنجره مشکی با طرح خاص، پوشش مشکی روی درها، در محفظه بار و ریل‌های سقفی، رینگ‌های 17 اینچی و تایرهای 33 اینچی.

خریداران این مدل می­‌توانند بدنه آن را به صورت تک رنگ مشکی الماسی یا ترکیب دو رنگ مشکی با خاکستری روشن، خاکستری گرانیت، نقره‌ای، آبی Hydro، آبی Patriot، قرمز Delmonico، قرمز شعله، سفید براق، سبز زیتونی، نارنجی Molten و خاکستری تیره Anvil سفارش دهند.

نسخه‌ هفتاد و پنج سالگی از رم پاور واگن

روکش چرم قهوه‌ای به همراه لوگوی Power Wagon 75 روی صندلی‌ها و پوشش داخلی درها، جزئیات مشکی براق روی داشبورد و کنسول میانی و قطعات آلومینیوم براق اطراف نمایشگر مرکزی را باید مهمترین ویژگی‌های کابین این پیکاپ سفارشی دانست.

فهرست امکانات رفاهی استاندارد این خودرو طولانی است، اما از میان آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی هارمن کاردون به قدرت 750 وات به همراه 17 بلندگو، نمایشگر 12 اینچی به همراه مسیریاب و قابلیت نمایش موارد فنی شامل موقعیت ترنسفر کیس، ارتفاع سواری و برخی موارد دیگر اشاره کرد.

برای تامین نیروی محرکه آن همچون مدل استاندارد از پیشرانه 8 سیلندر 6.4 لیتری به قدرت 410 اسب‌بخار استفاده شده که از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

ضمن نصب قفل دیفرانسیل روی محورهای جلو و عقب، یک وینچ با توان یدک‌کشی 5.5 تن نیز روی سپر جلو قرار داده شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران