هوندا نسخه ویژهای از اسکوتر اکتیوا 6G را به مناسبت بیستمین سال تولید این مدل پرفروش معرفی کرده است. اسکوتری که ژاپنیها تا امروز بیش از 20 میلیون دستگاه از آن را فروختهاند و البته پرفروشترین مدل در کلاس خودش در بازار هندوستان محسوب میشود.
”نسخه ویژه هوندا اکتیوا 6G مجموعهای از بهینهسازیها را تجربه کرده است، که اغلب این تغییرات شامل بهروزرسانیهای بصری میشوند. “رئیس هوندا موتورسیکلت در هندوستان میگوید این افسانه 20 سال پیش متولد شد. زمانی که هوندا فلسفه قدرت رویای هندی را درک کرد. به گفته آتسوشی اوگاتا از آن زمان به بعد هر نسل جدید اکتیوا با عشق و اعتماد به مشتریان هندی راهی بازار شده است.
نسخه ویژه هوندا اکتیوا 6G مجموعهای از بهینهسازیها را تجربه کرده است. البته تعجبی ندارد که اغلب این تغییرات شامل بهروزرسانیهای بصری میشوند. مانند استفاده از رینگهای 12 اینچی در حالی که ویرایش قبلی چرخهایی 10 اینچی داشت. همچنین جنس آنها به جای آلیاژ از فولاد است.
هوندا سری ویژه این موتور را در دو رنگ سفارش عرضه میکند. یکی مشکی مرواریدی و دیگری قهوهای مات. لازم به ذکر است که هر دوی این رنگها برای اولینبار است که روی این محصول دیده میشوند. استفاده از رنگ فوق روی صندلی و محفظه بار جلوهای بسیار زیبا را رقم زده است. در هر دو مدل نوارهایی طلایی چشمگیر و حروفی براق با نشان 20th Anniversary (به معنی بیستمین سالگرد) دیده میشود.
همانطور که گفته شد، شرکت در مشخصات فنی تغییر خاصی اعمال نکرده است. این یعنی اکتیوای جدید همان پیشرانه ساده 110 سیسی را دارد.
هوندا میگوید پرفروشترین برند بازار هندوستان به تنهایی 57 درصد سهم بازار این کشور را در اختیار دارد. نکته جالب اینجاست که اغلب این محصولات همین اسکوتر اکتیوا 6G هستند.
مترجم : نیما حدادی
منبع : rideapart.com