• هوندا کليک 160
  • هوندا کليک 160
  • هوندا کليک 160

خشن‌تر و نرم‌تر

هوندا کلیک 160 جدید آماده فروش شد

23 فروردین 1401 11:36

به همان اندازه که هوندا به خاطر خودروهای باکیفیت و دوست‌داشتنی خود معروف است، می‌توان استدلال کرد که موتورسیکلت‌های اقتصادی و کم‌حجم این برند نیز بخشی جدانشدنی این برند هستند.

این محصول آمده تا جانشین اسکوتر بسیار محبوب هوندا کلیک 150 شود. آمار فوق‌العاده فروش این موتورسیکلت حکایت از جذابیت آن در تمام کشورهای بازار آسیا دارد. هوندا سالانه میلیون‌ها دستگاه اسکوتور تنها در بازار آسیا به فروش می‌رساند. این یعنی درصد عظیمی از درآمدهای سالانه شرکت که برای تقویت نوآوری و ارائه محصولات بهتر در سرتاسر دنیا، الزامی هستند.

هوندا همواره درباره مدل‌های کوچک متمرکز بر رفت و آمدهای محدود صحبت می‌کند. جدیدترین دستاورد این فلسفه، نسخه جدید کلیک 160 است. اسکوتری نام‌آشنا با طراحی اسپرت‌تر که که پیش‌تر در نمایشگاه بانکوک تایلند رونمایی شده بود. این محصول آمده تا جانشین اسکوتر بسیار محبوب هوندا کلیک 150 شود. آمار فوق‌العاده فروش این موتورسیکلت حکایت از جذابیت آن در تمام کشورهای بازار آسیا دارد.

در نگاه اول واضح است که طراحی اسپرت این هوندا برگرفته از موتورسیکلت‌های سایز بزرگ شرکت است. بدنه تیز و کشیده این محصول گویی یک موتورسیکلت خیابانی بوده که حالا به شکل اسکوتر درآمده است. بی‌تردید در نمای روبروی این موتورسیکلت می‌توان خشونتی از جنس CBR مشهور را مشاهده کرد. اقدامی هوشمندانه که باعث شده این اسکوتر سریع‌تر از آنچه هست، به نظر بیاید. علاوه‌براین هوندا کلیک 160 دارای رینگ‌های آلیاژی طلایی رنگ جدید هستند که به کلی از ابتدا طراحی شد‌ه‌اند.

هوندا کلیک 160

در بحث فنی شاهد یک پیشرانه اصلاح‌شده مانند آنچه در PCX160 نصب شده بود، هستیم. یک قوای محرکه 156.9 سی‌سی تک سیلندر مایع خنک که به سبک سنتی مجهز به جعبه‌دنده‌ای CVT است. خروجی این پیشرانه 15 اسب‌بخار اعلام شده است، که برای پیمایش‌های داخل و حتی خارج شهر نیز کاملاً کفایت می‌کند. این محصول مطابق با استانداردهای یورو 4 است.

به غیر از پیشرانه، هوندا کلیک 160 دارای تغییراتی در قسمت سیستم تعلیق، بازوهای دوشاخه تلسکوپی و فنربندی عقب با قابلیت تنظیم است. زین یک‌تکه و جادار، آپشنی جذاب برای تمام خریداران کلیک است، که می‌توانند از فضای گسترده زیر آن نهایت بهره را ببرند. در این فضا محل خوبی برای قرار دادن خریدهای کوچک روزانه و یک کلاه ایمنی کوچک نیز گنجانده شده است.

قیمت هوندا کلیک 160 در نمایندگی‌ها حدود 1895 دلار است، که رقم خوبی برای یک اسکوتر باکیفیت به حساب می‌آید. این محصول پیش روی خود سوزوکی برگمن، یاماها NMAX و آئروکس 155 را خواهد دید.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران
SNASR 1402/7/17
با سلام من در فروردین 1402 یک دستگاه واریو ABS در نمایندگی سالار گستر ثبت نام کردم و تا الان با گذشت 7 ماه هنوز تحویل نگرفتم موتور فوق العاده‌ای هست ولی از سالار نخرید که دستتون دیگه بهش نمیرسه
پاسخ
0
0
0