پیمایش باورنکردنی برای هاچ‌بک اقتصادی

رکوردشکنی میتسوبیشی میراژ در آمریکا

14 آذر 1399 16:00

هنگامی که از خودروهای مهم و قابل توجه در بازار آمریکا سخنی به میان آید، معمولاً میتسوبیشی میراژ آخرین گزینه‌ای است که به ذهن خطور خواهد کرد. این خودرو که با قیمت پایه 13,995 دلار به فروش می­‌رسد، درحال حاضر جزء ارزان‌ترین خودروهای صفر کیلومتر قبل خرید در ایالات متحده بشمار می­‌آید.

این میراژ در مدت 6 سال، بیشتر از 662 هزار کیلومتر مسافت را طی کرده است.البته میراژ بنفش رنگی که موضوع این مطلب است، صفر کیلومتر نیست بلکه در سال 2014 ساخته شده و از آن زمان تاکنون مورد استفاده زوجی ساکن ایالت مینسوتا قرار گرفته بگونه­‌ای که در مدت 6 سال، بیشتر از 662 هزار کیلومتر مسافت را طی کرده است.

با توجه به پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر این خودروی هاچ‌بک که تقریباً 74 اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کند، باید اعتراف کرد که از مشاهده چنین رقم کارکردی بسیار شگفت‌­زده شده‌ایم.

رکوردشکنی میتسوبیشی میراژ در آمریکا

قیمت پایه میتسوبیشی میراژ در سال 2014 برابر با 12,995 دلار بوده و بنابر اظهار مالک، این خودرو در شش سال گذشته تنها به سرویس‌های دوره‌ای نیاز داشته است. البته بلبرینگ‌های چرخ در حدود 240 هزار کیلومتر و استارتر خودرو پیش از 480 هزار کیلومتر نیاز به تعمیر پیدا کرده که با توجه به رقم کارکرد چندان عجیب به نظر نمی­‌رسد.

اخیراً و هنگامی که مالک میراژ برای انجام سرویس دوره‌­ای این خودرو به نمایندگی میتسوبیشی مراجعه می­‌کند، رقم زیاد کارکرد نظر مسئولان نمایندگی را جلب نموده و آن‌ها را برای استفاده از این خودرو در تبلیغات وسوسه می­‌کند.

بد نیست بدانید به پاس وفاداری این زوج به برند میتسوبیشی، این شرکت یک عدد میراژ صفر کیلومتر مشکی رنگ را با قیمتی بسیار مناسب به آن‌ها تحویل داده است.

نمی‌­توان میتسوبیشی میراژ را به عنوان خودرویی مناسب برای پیمودن مسافت‌های بسیار طولانی معرفی کرد، اما با توجه به مصرف سوخت کم پیشرانه 1.2 لیتری این خودرو و مشاهده این نمونه با کارکرد بالا، مطمئناً از این پس نگاه مشتریان به میتسوبیشی میراژ تغییر خواهد کرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران