40 هزار دلار گران‌تر بدون تغییر فنی

معرفی آئودی R8 RWD ویرایش پنتر

14 آذر 1399 17:49

دو ماه از رونمایی ویرایش دیفرانسیل عقب آئودی R8 در بازار آمریکای شمالی می‌گذرد. خودرویی که توانایی‌های رانندگی افراد حرفه‌ای را به چالش می‌کشد. شرکت پس از مشاهده استقبال مشتریان از این محصول، ویرایش ویژه‌ای به نام Panther Edition را نیز معرفی کرده است.

برای رسیدن به این ویرایش خاص از آئودی R8 باید 183 هزار و 300 دلار پرداخت کنید. آئودی می‌گوید تنها 30 دستگاه از این خودرو را آن هم با یک رنگ تولید خواهد کرد. رنگی که پیش‌تر ندیده بودیم و نام آن مشکی کریستالی است. یکی از جذابیت‌های بصری R8 جدید اگزوزهای بزرگ آن هستند که جلوه‌ای باابهت به آن بخشیده است.

در ویراش جدید ریزه‌کاری‌های رنگی دیگری نیز به چشم می‌خورد. مانند جزئیات قرمز روی المان‌های آیرودینامیک و رینگ‌های 20 اینچی مات.

همین بازی زیبای مشکی و قرمز داخل کابین نیز ادامه پیدا کرده است. جایی که شاهد استفاده چرم ناپا و البته فیبر کربن واقعی هستیم. آئودی می‌گوید منحصراً برای این خودرو از سیستم صوتی 13 بانده بنگ اند اولوفوسن استفاده کرده است.

 آئودی R8 RWD ویرایش پنتر

شرکت در بخش مشخصات فنی تغییراتی اعمال نکرده است، یعنی هنوز هم شاهد همان پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر Vشکل با 532 اسب‌بخار قدرت هستیم. با این خروجی می‌توان صفر تا صد را در 3.6 ثانیه پیمود و سپس به سرعت نهایی 323 کیلومتر برساعت رسید. قطعاً می‌دانید که این همان پیشرانه‌ای است که روی لامبورگینی هوراکان نیز نصب می‌شود.

در نظر داشته باشید که برای رسیدن به این ویرایش خاص از آئودی R8 باید 183 هزار و 300 دلار پرداخت کنید. این یعنی 40 هزار و 600 دلار بیشتر از مدل پایه که خود به اندازه یک آئودی S3 است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران