بازگشت به ایام همه‌کاره بودن

معرفی کاوازاکی KLX300 مدل 2021

14 آذر 1399 19:17

وقتی کاوازاکی اعلام کرد قصد دارد شش موتورسیکلت جدید را به بازار عرضه کند، بسیاری از کارشناسان به تکاپو افتادند تا حدس بزنند ژاپنی‌ها کدام محصول را معرفی خواهند کرد.

کاوازاکی پس از سال‌ها دوری از سگمنت Supermoto حالا با مدل KLX300 می‌تواند حال و هوای خیابان‌ها را تغییر بدهد. در این میان حضور KLX300 بسیار خوشحال‌کننده بود. اگرچه پیش‌بینی می‌شد ژاپنی‌ها سراغ یک محصول سایز متوسط در کلاس ادونچور برود ولی در عوض بعد از سال‌ها دوری از سگمنت Supermoto حالا نسخه جدید می‌تواند حال و هوای خیابان‌ها را تغییر بدهد.

کمتر موتورسیکلت‌سازی است که بتواند یک محصول جوان‌پسند با خواص ترکیبی خاکی، خیابانی و پیست تولید کند. در این میان شاید تنها آپریلیا، هاسکوارنا، کی‌تی‌ام و دوکاتی مشهور باشند. چیزی حدود 10 سال پیش نیز کاوازاکی با KLX250SF چنین مدلی را به بازار عرضه می‌کرد و حالا با نسخه جدید به همان روزها بازگشته است.

در این موتورسیکلت پیشرانه 292 سی‌سی تک‌ سیلندری دیده می‌شود که قطر آن 78 میلی‌متراست. این باعث شده ضریب تراکم 11.1 به یک باشد.

موتورسیکلت کاوازاکی KLX300 مدل 2021

تیپ SM که به‌عنوان جانشین مدل پایه این موتورسیکلت معرفی شده مجهز به تایرهای 17 اینچی است. تایرهایی از نوع IRC Street Winner که به صورت ویژه برای خیابان طراحی شده است.

ارتفاع صندلی SM پایین‌تر است. با این حال سخت‌افزار ترمز در مدل پایه با نمونه نهایی شباهت دارد و هر دو از دیسک 240 میلی‌متری در عقب و 300 میلی‌متری در جلو استفاده می‌کنند.

کاوازاکی KLX300 با قیمت پایه 5 هزار و 599 دلار در نسخه پایه به دست مشتریان می‌رسد. البته رنگ‌های جدید نیز قیمت نهایی را نیز دستخوش تغییر قرار می‌دهد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران