طراحی لباس کاموایی و کاغذ کادویی

جشن کریسمس به سبک مرسدس‌بنز

17 آذر 1399 12:45

تعطیلات پایان سال میلادی در حال نزدیک شدن است. خودروسازان بزرگ دنیا به دنبال راه‌حلی برای جشن گرفتن کریسمس هستند. در حالی که برخی از برندها ممکن است به دنبال یک رویکرد ظریف و استاندارد باشند، مرسدس‌بنز کاری را انجام می‌دهد که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

مرسدس قصد دارد کریسمس امسال را به نحوی دیگر جشن بگیرد. شرکت به تازگی تصاویری از دو محصول جدید یکی از مرسدس‌بنز و دیگری از مرسدس-آام‌گ را در صفحات مجازی خود منتشر کرده است. شرکت می‌گوید نحوه پوشش این دو مدل راهی است برای مطابقت آن‌ها با لباس‌های برند Ugly (نه به معنی زشت) کریسمس. البته این اقدام مرسدس‌بنز کمی دور از انتظار بوده است.

یکی از خودروها همانطور که مشخص است، مرسدس‌بنز G کلاس است که به شکل یک کادوی کریسمس طراحی شده است. مدل دیگر AMG GT است که خود را شبیه به لباس‌های کاموایی مخصوص کریسمس آگلی درآورده است. این کار به وضوح نشان می‌دهد که مرسدس قصد دارد کریسمس امسال را به نحوی دیگر جشن بگیرد.

شرکت تا این لحظه درباره فروش این خودروها اظهارنظری نکرده است. ولی مشخص نیست که در صورت اتخاذ این تصمیم آیا واقعاً کسی آنها را خریداری می‌کند؟ واقعیت آن است که مرسدس این خودروها را تنها برای خنده و سرگرمی تولید نکرده است. هدف از انتشار تصاویر آنها، ایجاد رابطه برای فصل تعطیلات بوده است. ایامی که در میان همه‌گیری کرونا به‌شدت به سلامت افراد وابسته است.

اگر مشتاق هستید بدانید مرسدس چه برنامه‌ای برای این چنین محصولات دارد باید اخبار آن را از طریق رسانه‌های اجتماعی شرکت دنبال کنید.

دیدگاه کاربران