اسباب‌بازی هوشمند برای کودکان بیمار

خاص‌ترین مشتریان هیوندای 45

26 آذر 1399 14:40

هیوندای ویرایش کوچکی از کانسپت 45 خود را به منظور حمایت از کودکان بیمارستان SJD بارسلون اسپانیا معرفی کرد.

این تک محصول ویژه به بیمارستان کودکان بارسلونا اهدا شد تا برای حمایت از حمل و نقل بیماران خردسال مورد استفاده قرار بگیرد.اگرچه ظاهراً این یک اسباب‌بازی فانتزی است ولی درواقع این مینی خودرو از فناوری کنترل وسایل نقلیه تطبیقی موسوم به EAVC استفاده می‌کند. این فناوری باعث می‌شود تا خودرو عملکرد خود را مطابق با شرایط داخل و خارج بهینه کند. به‌ عنوان مثال با بررسی حالت‌های صورت، ضربان قلب و شدت تنفس می‌تواند تغییراتی در شتاب، سرعت، سر و صدا و لرزش ایجاد کند. از این اطلاعات برای کنترل سیستم‌هایی مانند روشنایی، تهویه مطبوع، موسیقی و حتی پخش عطر نیز استفاده می‌شود.

این تک محصول ویژه به بیمارستان کودکان بارسلون اهدا شد تا برای حمایت از حمل و نقل بیماران خردسال مورد استفاده قرار بگیرد. به خصوص برای کودکانی که حرکت کردن برایشان پراسترس است.

هیوندای 45 برای کودکان بیمارستان بارسلون

سرمهندس بخش تحقیقات در هیوندای می‌گوید: «ما می‌خواهیم فناوری‌های جدید به بهبود زندگی مشتریان در فضاهای مختلف و فراتر از جاده‌ها کمک کند. امیدواریم EAVC در این خودروی مینی بتواند یک تجربه سرگرم‌کننده و ایمن را برای بیماران خردسال فراهم کند تا درنهایت به بهبود سریع‌تر سلامتی آنها منجر شود.»

به لطف فناوری مورد اشاره، این خودروی کوچک می‌تواند چراغ‌های سبز، زرد و یا قرمز راهنمایی را نمایش می‌دهد تا احساس رانندگی واقعی در خیابان را به کودکان منعکس کند. اسپری رایحه خاص برای تنفس و البته ساخت حباب‌های بامزه نیز یکی دیگر از قابلیت‌های هیوندای 45 مینی‌سایز است.

دیدگاه کاربران