ارابه جدید بابانوئل

تزئین بنتلی فلایینگ اسپور برای کریسمس

30 آذر 1399 14:45

بابانوئل هرساله به یاری سورتمه­‌ای که با 8 گوزن کشیده می­‌شود، ­وظیفه رساندن هدایا به کودکان در سراسر جهان را برعهده دارد که البته امر آسانی نیست. امسال بنتلی سعی کرده با فراهم کردن یک مرکب راحت، بابانوئل را در انجام این امر مشکل یاری کند که چیزی نیست جز بنتلی فلایینگ اسپور Reindeer Eight.

نواری که دورتادور بخش پایینی بدنه کشیده شده، مجسمه گوزن ساخته شده با چاپ 3بعدی و رینگ‌های 22 اینچی طلایی از تزئینات خاص این بنتلی است.برای این امر یک دستگاه فلایینگ اسپور با رنگ Cricket Bauble انتخاب شده که  بخش پایینی بدنه با طرح لوزی شکل و رکاب‌های جانبی، باله لبه در صندوق و دیفیوزر عقب نصب شده روی آن هم با فیبرکربن تزئین شده است.

نواری که دورتادور بخش پایینی بدنه کشیده شده، مجسمه گوزن ساخته شده با چاپ 3بعدی و رینگ‌های 22 اینچی این بنتلی منحصربه‌فرد به رنگ طلایی تزئین شده تا خاص بودن این خودرو را بیشتر نمایان کند.

پوشش داخلی با رنگ مشابه بدنه و دوخت طلایی تزئین شده ضمن این‌که نام Santa's روی صندلی راننده نقش بسته است. روی پوشش داخلی درها و روکش داشبورد در سمت سرنشین طرحی شماتیک حک شده که قطب شمال را تداعی می­‌کند.

تزئین بنتلی فلایینگ اسپور برای کریسمس

منوی سیستم اطلاعات سرگرمی و حتی صدای زنگ کریسمس که پس از فشردن دکمه­ استارت خودرو به گوش می­‌رسد، با حال و هوای کریسمس هماهنگ شده است.

سدان لوکس ساخت بنتلی به پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر مجهز شده که 542 اسب‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و فلایینگ اسپور را ظرف 4 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت می­‌رساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز برابر با 318 کیلومتر برساعت است که شاید برای به مقصد رساندن هدایای کودکان کافی باشد.

دیدگاه کاربران