همراه مطمئن سفر

معرفی تریلر تویوتا TRD Sport

2 دی 1399 13:48

پس از دو آگهی تبلیغاتی، بالاخره تویوتا اقدام به معرفی تریلر TRD Sport کرده است. این وسیله قرار بود در نمایشگاه SEMA به معرض نمایش درآید که البته به دلیل همه‌­گیری ویروس کرونا لغو شده و به صورت مجازی برگزارخواهد شد.

تویوتا این تریلر را یک وسیله نقلیه خلاقانه دانسته که برای انتقال لوازم سفر بسیار کارآمد خواهد بود. خودروساز ژاپنی این تریلر را یک وسیله نقلیه خلاقانه دانسته که برای انتقال لوازم سفر بسیار کارآمد خواهد بود. استفاده از لفظ کانسپت در توصیف این تریلر احتمالاً بدان معنی است که امکان خرید این وسیله فعلاً برای مشتریان فراهم نیست.

یکی از مهمترین ویژگی‌­های این تریلر وجود یک چادر مسافرتی جمع‌شونده است که برای استراحت 4 نفر ظرفیت دارد. ظرف ماهیگیری، توالت، سطل زباله، دوش به  همراه پرده، ژنراتور برق، مخزن 60 لیتری آب، مخزن 57 لیتری فاضلاب، یخچال، سینک جمع‌شونده و هیتر جزء سایر امکانات این تریلر به شمار می‌­آید.

تریلر تویوتا TRD Sport

این تریلر به چرخ‌های آفرود، سیستم تعلیق مناسب برای عبور از مسیرهای آفرود و یک سازه هوشمندانه جمع‌شونده برای تامین پایداری چادر مجهز شده است. رینگ‌های تریلر TRD Sport از نوع TRD Pro بوده که با تایرهای 17 اینچی X3 285/70/17 جنرال گربر همراه شده است.

به اعتقاد قائم مقام بازاریابی شرکت تویوتا یعنی آقای Ed Laukes، طبیعتگردی با خودروی شخصی در سال 2020 بیش از بقیه اوقات مورد توجه قرار گرفته و همین باعث شده تویوتا اقدام به معرفی لوازم خلاقانه مناسب برای این سفرها نماید.

تویوتا در ساخت این تریلر تنها نبوده و از همکاری شرکت‌های Cripwerx Engineering و KC’s Paint Shop بهره‌مند شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران