ون جی‌ام‌سی روی شاسی شورولت

حراج خودروی معروفِ سریال معروف

9 دی 1399 12:58

به نظر شما این ون GMC آشنا نیست؟ باید هم باشد. چراکه این همان خودروی معروفی است که در سریال A-Team از آن استفاده می‌شد. نماد مشهور دهه 80 میلادی که توسط آقای T رانده می‌شد. اکنون این خودرو آماده حراج است.

خودروی فوق در حراجی با نام GMC اعلام شده است در صورتی که بررسی شماره VIN نشان می‌دهد که این خودرو در حقیقت یک ون 3.4 تن شورولت G20 مدل 1979 است.این خودرو یکی از 6 دستگاه ونی است که با مجوز تهیه‌کننده این فیلم بازسازی شده است. ون‌هایی که بین سال‌های 1983 تا 1987 در خیابان‌های آمریکا و کانادا پرسه می‌زدند و فیلم را تبلیغ می‌کردند.

برای آن‌ها که با سریال A-Team آشنا نیستند باید بگوییم که داستان آن درباره گروهی از سربازان آمریکایی حاضر در جنگ ویتنام بودند که در دادگاه به جرمی مرتکب نشده محکوم به زندان شدند. آن‌ها بعد از بیرون آمدن از زندان قصد داشند نام خود را پاک کنند.

نکته جالبی درباره این خودرو وجود دارد و آن هم این است که خودروی فوق در حراجی با نام GMC اعلام شده است در صورتی که بررسی شماره VIN نشان می‌دهد که این خودرو در حقیقت یک ون 3.4 تن شورولت G20 مدل 1979 است. خودرویی با پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر Vشکل که به لطف کاربراتور چهار دهنه 155 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

حراج ون جی‌ام‌سی معروفِ سریال A-Team

داخل کابین چهار صندلی تاشو و محلی برای تعبیه کردن مسلسل وجود دارد که امیدواریم مصنوعی باشند. در قسمت عقب نیز درست مانند نمونه اصلی در فیلم کابینت‌هایی برای لوازم 4 بازیگر اصلی دیده می‌شود. بی‌سیم شهری با یک آنتن بزرگ حس و حال هیجان‌انگیزی به داخل کابین بخشیده است.

در آگهی مربوط به حراج این خودرو اعلام نشده است که آیا محصول فوق می‌تواند کار کند یا خیر. با این حال انتظار می‌رود پیشرانه LS9 350 معروف آن که توسط جنرال موتورز تولید شده بعد از حدود فقط 150 هزار کیلومتر کارکرد خراب نشده باشد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motortrend.com

دیدگاه کاربران