13 نماینده از آخرالزمان

حراج خودروهای حاضر در فیلم Mad Max

22 شهریور 1400 10:10

13 دستگاه خودرو که در یکی از قسمت‌های فیلم مد مکس یعنی Fury Road حضور داشته‌اند، قرار است در یک حراجی در استرالیا به فروش برسند. در این فیلم که یکی از موفق‌­ترین محصولات هالیوود در سال 2015 بشمار می­‌آید، چند تن از هنرپیشگان مشهور همچون چارلیز ترون و تام هاردی به ایفای نقش پرداختند.

تعدادی از خودروهای فیلم مد مکس، برای فروش در حراجی Lloyds عرضه شده­‌اند.ناوگانی از خودروهای عجیب و البته ترسناک در این فیلم مورد استفاده قرار گرفت، که اکنون تعدادی از آن‌ها برای فروش در حراجی Lloyds عرضه شده­‌اند.

خودروی آتشین (Fire Car)، اسب غول‌پیکر (Gigahorse)، کالتروپ (Caltrop)، واگن دوف (Doof Wagon)، Sabre Tooth ، دو دستگاه خودروی کاروان، یک دستگاه باگی و یک دستگاه بیوک، تعدادی از خودروهای عرضه شده را تشکیل می­‌دهد. شاید با خواندن نام آن‌ها چیزی به یاد نیاورید ولی با مشاهده تصاویر احتمالا متوجه می­‌شوید که هریک از آن‌ها در کدام صحنه فیلم حاضر بوده است.

یکی از عجیب­‌ترین نمونه­‌ها در این مجموعه را باید دکل جنگی (War Rig) دانست که گویا از اتصال یک خودروی مسابقه‌­ای هاتراد با یک تریلر بزرگ ساخته شده است. این خودروی 18 چرخ به دو پیشرانه 8 سیلندر مجهز بود، که قدرت را به شش چرخ انتقال می­‌دهند.

حراج خودروهای حاضر در فیلم Mad Max

Doof Wagon هم نمونه جالب دیگری است که به تعداد زیادی اسپیکر مجهز شده است، اما احتمالا مشهورترین خودرو در این جمع که نقش مهمی هم در فیلم داشته، خودرویی بازسازی شده است که براساس فورد فالکون XB کوپه مدل 1973 ساخته شده و پیشرانه­‌ای قدرتمند در اختیار دارد که از کاپوت بیرون زده است. تایرهای مخصوص آفرود هم ویژگی مهم دیگر این خودرو بشمار می‌­آید.

اما اسب غول‌پیکر یا Gigahorse که از ترکیب دو دستگاه کادیلاک دویل کوپه مدل 1959 ساخته شده، خودرویی آخرالزمانی است که به دو پیشرانه 8 سیلندر مجهز بود و به عنوان خودروی ناوگان شخصیت­‌های منفی فیلم مد مکس ایفای نقش کرده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران