سفارشی‌سازی رانگلر و گلادیاتور از مبدا

تاسیس کارخانه جیپ فقط برای سفارشی‌سازی

10 دی 1399 16:57

جیپ بهتر از همه می‌داند که مالکان مدل‌های رانگلر و گلادیاتور عاشق تجهیز کردن خودروهایشان به ملزومات آفرود هستند. به همین دلیل خط تولید ویژه‌ای را در تولدو اوهایو مخصوص تولید این قطعات راه‌اندازی کند. این همان جایی است که دو مدل فوق نیز مونتاژ می‌شوند.

جیپ خط تولید ویژه‌ای را در تولدو اوهایو مخصوص تولید قطعات سفارشی راه‌اندازی کرد.جیپ محل دو کارخانه Textileather  و  MedCorp را که در مجاور خط تولید اصلی قرار داشت را به قیمت یک دلار و با شرط بازگشت به دولت خریداری کرد. شهردار تولدو می‌گوید این قیمت روشی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری پیشنهادی FCA (اتحاد فیات کرایسلر).

شنیده‌ها حاکی از آن است که با پایان یافتن همه اقدامات، کل پروژه 23 میلیون دلار هزینه خواهد داشت. یک تامین‌کننده خارجی تاسیسات 23 هزار متر مربعی را با 300 کارگر پشتیبانی خواهد کرد. تیونر داخلی FCA موپار احتمالاً گزینه اصلی خواهد بود.

تمرکز فضای جدید تنها برای سفارشی‌سازی دو مدل رانگلر و گلادیاتور نخواهد بود. چراکه شرکت در نظر دارد برای همه محصولات، قطعات سفارشی تولید کند. به عبارت دیگر ممکن است خریداران بتواند خودروهای قدیمی خود را به سبک تیپ‌های گذشته یعنی JT Scrambler  یا  Flatbill سفارشی‌سازی کنند.

جیپ هنوز جزئیات رسمی درباره تاسیسات جدید را منتشر نکرده است. این یعنی مشخص نیست که چه زمانی این کارخانه بازگشایی و تحویل مدل‌های سفارشی آغاز می‌شود. قاعدتاً باید تا چند ماه دیگر برای روشن شدن برنامه جیپ انتظار کشید.

دیدگاه کاربران