توانایی دهه 90 با چهره دهه 80

تیونینگ تویوتا لندکروزر سری 80

20 دی 1399 15:12

در دنیای خودروهای آفرود، تویوتا لندکروزر سری 80 یک هیولای بی‌مانند شناخته می‌شود. این شاسی‌‌بلند تاریخ‌ساز اکنون تبدیل به جدیدترین پروژه یک شرکت ژاپنی به اسم Flex Dream شده تا با چهره‌ای متفاوت، جان تازه‌ای گرفته باشد.

تویوتا لندکروزر سری 80 نقطه عطف فنی به حساب می‌آید و سری 60 خودرویی زیبا با طراحی اصیل است. حال چرا این دو ویژگی‌ را یکجا نداشته باشیم؟ این تویوتا لندکروزر سری 80 به اسم Wonder (اعجوبه) شناخته می‌شود، که مانند سایر محصولا فلکس‌دریم با حفظ اصالت مدل کلاسیک، تغییراتی کنترل‌شده روی آن اعمال شده است. به همین دلیل است که چهره جلویی این خودرو به لندکروزر سری 60 شبیه است.

اگر این سوال پیش می‌آید که چرا کسی ممکن است تویوتا لندکروزر دهه 90 را با چهره دهه 80 بخرد پس باید بگوییم که شما یک علاقه‌مند واقعی به تویوتا نیستید.

تویوتا لندکروزر سری 80 پیوند دوست‌داشتنی با تاریخ خودرو دارد. دهه 90 زمان خوبی برای خودروهایی بود که پیشرانه‌هایشان مدرن‌تر می‌شدند اما در مقابل محدودیت‌های عجیب و غریب و یا المان‌های کامپیوتری بیش از حد نداشتند. این لندکروزر متعلق به همان دوران است. خودرویی استثنایی با پیشرانه شش سیلندر خطی که قدرت قابل قبول و شاسی‌ نردبانی‌اش آن را تبدیل به یک شاسی‌بلند محبوب کرده بود.

تیونینگ تویوتا لندکروزر سری 80

شتاب صفر تا صد آن 11.9 ثانیه ثبت شده که در قیاس با مدل قبلی 2.3 ثانیه سریع‌تر نشان می‌دهند. به همین دلیل است که سری 80 یک نقطه عطف فنی به حساب می‌آید. علاوه‌براین تویوتا لندکروزر سری 60 یک خودروی زیبا با طراحی اصیل است. پس چرا این دو ویژگی‌ را یکجا نداشته باشیم؟

در انتها باید بدانید که این پروژه بهینه‌سازی برای صاحب تویوتا لندکروزر سری 80 چیزی حدود 30 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

دیدگاه کاربران