ایمن‌تر و هوشمندتر از قبل

معرفی کیا موهاوی مدل 2021

26 دی 1399 09:23

شرکت کیا اقدام به معرفی نسخه بروزرسانی شده از محصول شاسی‌بلند خود یعنی موهاوی مدل 2021 کرده است.

این شاسی‌بلند بزرگ اکنون به لطف نصب سامانه نیمه خودران، کروزکنترل هوشمند و دستیار پیشگیری از برخورد ایمن‌تر از قبل شده است.این شاسی‌بلند بزرگ اکنون به لطف نصب سامانه نیمه خودران هوشمندتر از قبل شده، سامانه‌ای که در بزرگراه و همچنین ترافیک متراکم فعال می‌شود و به هدایت خودرو یاری می‌­رساند.

علاوه‌براین، کیا موهاوی مدل 2021 به کروزکنترل هوشمند مجهز شده که هماهنگ با مسیریاب عمل می‌کند و سرعت خودرو را برای حرکت در ورودی و خروجی‌های بزرگراه تنظیم می­‌کند. دستیار پیشگیری از برخورد در جلو نیز در مواقع اضطراری وارد عمل شده و با فشردن ترمز، از وقوع برخورد پیشگیری می‌کند.

در کابین کیا موهاوی مدل 2021 اندازه نمایشگر هداپ از 8.5 به 10 اینچی افزایش یافته ضمن این‌که امکان نمایش اطلاعات مربوط به پیچ و خم‌های مسیر و تعویض خط در مسیر نیز به آن اضافه شده است. کنترل هوشمند حالت راننده دیگر امکان جدیدی است که بسته به ارتفاع قد راننده، موقعیت صندلی، فرمان و آینه‌های جانبی را به صورت خودکار تنظیم می‌­کند.

کیا موهاوی مدل 2021

به لطف افزایش ضخامت شیشه‌های جلو، سروصدای کابین کیا موهاوی مدل 2021 نسبت به قبل کاهش یافته و امکان شارژ بی‌سیم تلفن همراه نیز پیش‌بینی شده است.

نیروی محرکه کیا موهاوی همچنان از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل تامین می‌­شود. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو 6 را داراست و 256 اسب‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک به چرخ‌ها ارسال می­‌کند.

کیا موهاوی مدل 2021 درکره جنوبی در سه تریم و با قیمت بین 44,525 الی 52,069 دلار عرضه می‌­شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران