از کار کردن در خانه خسته‌ شده‌اید؟

تبدیل نیسان NV350 به دفتر کار

27 دی 1399 10:47

کار کردن درون خودرو هیچ‌گاه فرایند ساده‌ای نبوده است. اما به نظر می‌رسد که نیسان با تولید محصولی جدید این ذهنیت را دستخوش تغییر داده است.

این کمپر بر اساس مدل NV350 کاروان ساخته شده است و این بار به جای اهداف مسافرتی و سرگرمی از آن برای کسب و کار استفاده خواهد شد. جدیدترین کانسپت نیسان به لطف جهت‌گیری سیاست‌های اخیر شرکت و با توجه به همه‌گیری جهانی ویروس کرونا Office Pod نام گرفته است. خودرویی که بر اساس مدل NV350 کاروان ساخته شده است. یک کمپر که این بار به جای اهداف مسافرتی و سرگرمی از آن برای کسب و کار استفاده خواهد شد.

آیا از کار کردن در محیط بسته و تنگ دفتر خود خسته شده‌اید؟ آیا همین الان روی صندلی آشپزخانه نشسته‌اید؟ آیا ارتباطات کاری خود را از دست داده‌اید؟ آیا از منظره تکراری داخل خانه خسته شده‌اید و موارد دیگری از سوالات که نیسان در پاسخ به همه آن‌ها Office Pod را معرفی می‌کند.

این خودرو به زودی در نمایشگاه 2021 توکیو رونمایی خواهد شد. درهای کشویی این خودرو ورود و خروج را راحت‌‌تر کرده‌اند. هم‌‌چنین از تصاویر این‌گونه برمی‌آید که فضایی برای قرارگیری یک کتری چای و یا قهوه نیز وجود دارد. حقیقت آن است که اگر نوشیدنی داغ در دستری نباشد واقعاً حس و حال یک دفتر کار را نخواهد داشت.

تبدیل نیسان NV350 به دفتر کار

یکی از بهترین ویژگی‌های این خودرو قابلیت استفاده از نور خورشید در محل میز کار آن است. در حالی که می‌توان از آن برای ناهارخوری نیز استفاده کرد. استراحت بعد از یک روز طولانی در حالی که این قسمت از بدنه خودرو بیرون آمده، تجربه منحصربه‌فردی است.

تنها چیزی که اینجا وجود ندارد همکاران شما برای صرف ناهار و چای هستند. باید در نظر داشت که این خودرو با فلسفه خودروهای کانسپت تولید شده و عرضه آن به بازار واقعی راه طولانی در پیش خواهد داشت.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران