جادوی آبی گربه وحشی

معرفی جگوار F-Type نسخه Reims Edition

1 بهمن 1399 10:36

جگوار به تازگی با رونمایی از مدل جدید F-Type ویرایش Reims Edition سبک جدید اسپرت‌های خود را وارد میدان کرد. خودروی چشم‌نوازی که قرار است تنها 150 دستگاه از آن تولید شود.

بارزترین ویژگی بصری این خودرو رنگ آبی موسوم به Racing (مسابقه‌ای) آن است.این خودرو در بازار انگلستان با قیمت پایه 80 هزار دلار عرضه خواهد شد و مشتریان می‌توانند یکی از تیپ‌های P300 و یا P450 RWD را انتخاب کنند.

بارزترین ویژگی بصری این خودرو رنگ آبی موسوم به Racing (مسابقه‌ای) آن است. رنگی که فقط برای این مدل خاص تولید شده است. این دومین مدل Reims Edition بعد از XE سال 2019 بوده است. سایر بهینه‌سازی‌های ظاهری شامل رینگ‌های مشکی براق 20 اینچی 5 پره، جلوپره مشکی براق و هواکش‌های مشکی براق است.

داخل کابین نیز می‌توان تریم زیبای چرم Ebony با ترکیب رنگ مشکی روی داشبورد و رودری‌ها را مشاهده کرد. سقف پانوراما، گرم‌کن صندلی و سیستم کنترل دو حالته از جمله آپشن‌های استاندارد جگوار جدید هستند.

جگوار در بیانیه معرفی این خودرو می‌گوید F-Type Reims Edition پیشرفته‌ترین خودروی اسپرتی است که تا کنون تولید کرده‌ایم. محصولی که میراث مدل‌های مسابقه‌ای تاریخی شرکت است. البته این فرصت تنها برای 150 مشتری انگلیسی فراهم خواهد شد. شرکت می‌گوید قیمت خاص‌ترین نسخه که P450 است به حدود 97 هزار دلار هم می‌رسد.

این خودروبدون تغییر در مشخصات فنی با همان پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل سوپرشارژ راهی بازار خواهد شد. پیشرانه‌ای با 542 اسب‌بخار قدرت و 680 نیوتن‌متر گشتاور.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران