با شعاع حرکتی 129 کیلومتر

معرفی موتورسیکلت برقی سوندروس متاسایکل

4 بهمن 1399 14:30

موتورسیکلت‌های برقی هنوز در آغاز راه بوده و به مرور زمان در حال باز کردن جای خود در میان انواع متداول هستند، اما با توجه به بازار روبه گسترش این محصولات، هر روز شاهد معرفی یک موتورسیکلت برقی جدید هستیم.

نیروی محرکه متاسایکل از باتری 4 هزار وات ساعت تامین شده که شعاع حرکتی برابر با 129 کیلومتر را برای آن فراهم خواهد کرد. سوندروس متاسایکل - Sondors Metacycle - یکی از موتورسیکلت­‌های برقی تازه‌وارد است، محصولی که در ساخت آن از فیبرکربن استفاده شده و با قیمت پایه 5 هزار دلار به معرض فروش گذاشته شده که رقم مناسبی به نظر می‌رسد.

نیروی محرکه متاسایکل از باتری 4 هزار وات ساعت تامین شده که شعاع حرکتی برابر با 129 کیلومتر را برای آن فراهم خواهد کرد. شاید این عدد چندان زیاد به نظر نرسد اما در صورت استفاده داخل مسیرهای شهری، می­‌تواند برای بسیاری از کاربران کافی باشد.

پیشرانه نصب شده در عقب این موتورسیکلت، 11 اسب‌بخار قدرت و 108 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که البته می­‌تواند به 20 اسب‌بخار قدرت و 271 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یابد که برای یک موتورسیکلت شهری، بسیار مناسب خواهد بود. حداکثر سرعت متاسایکل برابر با 130 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

این موتورسیکلت برقی از طریق ایستگاه‌های عمومی قابل شارژ است ضمن این‌که امکان جدا کردن باتری و شارژ آن به صورت جداگانه نیز وجود دارد.

بد نیست بدانید این محصول شرکت سوندروس روی سازه آلومینیومی ساخته شده و به همین دلیل وزن کلی آن برابر با 91 کیلوگرم است. یکی دیگر از ویژگی‌­های جالب متاسایکل را باید محفظه کوچک بار و فضایی برای شارژ تلفن همراه دانست که در جلوی صندلی راکب و زیر پوشش شفاف قرار گرفته است.

ثبت سفارش برای این موتورسیکلت از هم‌اکنون و با مبلغ 100 دلار پیش پرداخت شروع شده ولی فرآیند تحویل به مشتریان از سه ماهه چهارم سال 2021 آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران