با چهره جدید و ایمنی بیشتر

معرفی بیوک انکلیو مدل 2022

16 خرداد 1400 10:55

در ماه ژانویه شرکت بیوک با انتشار تنها دو تصویر از بدنه، انکلیو - Enclave - مدل 2022 را معرفی کرد. در آن زمان هیچگونه اطلاعات دیگری درباره این خودرو اعلام نشد، اما خودروساز آمریکایی اکنون مشخصات کامل فیس‌­لیفت میان‌­دوره‌­ای از این کراس‌اور را منتشر کرده است.

مهمترین تغییر بیوک انکلیو در مدل 2022 به بدنه آن مربوط می­‌شود، علاوه‌براین امکانات هم نسبت به قبل افزایش یافته استمهمترین تغییر بیوک انکلیو در مدل 2022 به بدنه آن مربوط می­‌شود، جایی که نصب جلوپنجره بزرگتر، طراحی جدید سپرهای جلو و عقب، چراغ‌های LED باریک، نصب چراغ‌های جدید جلو در بخش پایینی جلوپنجره و طرح جدید چراغ‌های عقب، باعث نونوار شدن این خودرو شده است.

نمای جانبی بدون تغییر باقیمانده هرچند که طرح رینگ‌ها عوض شده و یک مدل رینگ 20 اینچی با طرح انحصاری برای بیوک انکلیو هم قابل سفارش خواهد بود.

بیوک تصاویر بالاترین تریم این خودرو یعنی اونیر - Avenir - را منتشر کرده که در نمای جلو و عقب بسیار متفاوت است.

بیوک انکلیو مدل 2022

برخلاف انتظار، طراحی فضای داخلی بیوک انکلیو مدل 2022 نسبت به قبل چندان اساسی نبوده و تنها به تعویض اهرم جعبه‌دنده با دکمه­‌های الکترونیکی محدود شده است. بیوک به مشتریان وعده داده که از متریال بسیار باکیفیت در ساخت فضای کابین این مدل استفاده نماید، وعده‌­ای که انتظار داریم در کامل‌ترین نسخه یعنی اونیر محقق شود.

گرمکن و تهویه صندلی­‌های ردیف جلو به همراه ماساژور، الگوی انحصاری طرح روی صندلی­‌ها، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر و ترمز اضطراری خودکار، از ویژگی­‌های تریم اونیر خواهد بود. پشتیبانی سامانه اطلاعات سرگرمی از دو قابلیت اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو، از دیگر امکانات رفاهی داخل کابین بیوک انکلیو بشمار می‌­آید.

بیوک انکلیو مدل 2022

امکانات ایمنی بیوک انکلیو هم نسبت به قبل افزایش یافته است و مواردی مانند ترمز خودکار اضطراری با قابلیت شناسایی عابرپیاده، دستیار حرکت بین خطوط، نوربالای خودکار، پایش نقطه کور، هشدار عبور از پشت خودرو و حسگرهای عقب را در اختیار دارد.

بیوک انکلیو مدل 2022 نیروی محرکه خود را از پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر دریافت می‌کند که 310 اسب‌­بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها (بنابر سفارش مشتری) ارسال می­‌کند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران