مجموعه‌ای واحد شامل دو دستگاه 911

ساخت پورشه‌های قدیمی با قطعات لگو

11 بهمن 1399 14:32

اگر تمایل دارید مدل لگویی پورشه را به مجموعه خود اضافه کنید بدون آن‌که از نظر مالی به دردسر بیفتید، بد نیست این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

با استفاده از 1458 قطعه­‌ای که در جعبه این محصول قرار داده شده، می­‌توان یک پورشه 911 کوپه یا تارگا ساخت.در واقع با پرداخت هزینه یک محصول، مجموعه‌ای دریافت می­کنید که دو پورشه خاطره‌انگیز از دهه‌های 70 و 80 میلادی را ارائه می­‌کند. به بیان ساده‌تر، با استفاده از 1458 قطعه­‌ای که در جعبه این محصول قرار داده شده، می­‌توان یک پورشه 911 کوپه یا تارگا ساخت.

در این محصول جوانب واقعگرایی هم به صورت کامل پیش‌بینی شده چراکه قطعات مربوط به صندلی‌های نارنجی، فرمان و حتی دسته دنده و ترمز دستی هم در مجموعه قرار داده شده است. نکته مهم این است که سقف مدل تارگا و باله مدل کوپه، یک قطعه مشترک بوده که در هرکدام از این مدل‌ها کاربری خود را دارد.

طول، عرض و ارتفاع هرکدام از این پورشه‌های سفید رنگ پس از ساخت به ترتیب برابر با 35.5، 16 و 10.8 سانتی‌متر خواهد بود.

ساخت پورشه‌ 911 تارگا توربو با قطعات لگو

قیمت محصول جدید لگو در آمریکا و اروپا به ترتیب 149.99 دلار و 129.99 یوروست. امکان خرید آنلاین این مجموعه از تاریخ 15 فوریه برای برخی مشتریان و از اول مارس به صورت حضوری یا آنلاین برای تمام افراد فراهم خواهد شد. افرادی که تحت برنامه VIP و از 15 فوریه این محصول را خریداری نمایند، پکیج ویژه‌ای شامل تصویر چاپ شده از 4 محصول کلاسیک پورشه به همراه گواهینامه این محصول را نیز دریافت می‌­کنند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران