لباسی که برایتان 15 هزار دلار آب می‌خورد

پیکاپ غول‌آسای فورد با بهینه‌سازی Roush

11 بهمن 1399 16:15

فوردهای سری Super Duty در حال حاضر یکی از قوی‌ترین تراک‌ها (پیکاپ‌های سایز بزرگ) در بازار به حساب می‌آیند. اما این قابلیت باعث نشده تا شرکت تیونینگ Roush سراغ غول آمریکایی نرود.

کیت حرفه‌ای Roush را می‌توان در مدل پایه به قیمت 14 هزار و 900 دلار خریداری کرد. راش پروژه خود را روی دو مدل F250 و F350 به اجرا گذاشته است. هر دو مدل مجهز به پیشرانه‌های توربو دیزلی 6.7 لیتری هشت سیلندر Vشکل هستند. این همان مدل‌هایی هستند که به صورت استاندارد مجهز به پکیج Lariat Sport شده بودند.

در ادامه نیز شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدید مکانیکی و بصری روی آن هستیم. کار از قسمت پایینی این خودرو آغاز می‌شود. جایی که شاهد استفاده از سیستم تعلیق حرفه‌ای Fox به منظور نمایش بهتر آفرود هستیم. البته به عقیده این تیونر، فنربندی جدید برای بهبود قابلیت‌های رفاهی و حرکتی نیز کاربرد دارد.

تیونینگ فورد سری F سوپر دیوتی توسط راش

برای فوردی در قد و قامت سوپردیوتی استفاده از رینگ‌های 20 اینچی که با تایرهای 35 اینچی General Grabber مدل A/TX پوشانده شده‌اند، منطقی است. از جمله دیگر تغییرات سخت‌افزاری می‌توان به بهبود سیستم ترمز و البته تغییر سیستم اگزوز اشاره کرد.

در ادامه به جلوه‌های بصری این خودرو می‌رسیم. جایی که جلوپنجره با نمونه مخصوص راش تعویض شده است. هم‌چنین نصب یک ردیف LED حس و حال آفروردهای حرفه‌ای به آن بخشیده است. ریزه‌کاری‌های مشکی رنگ روی بدنه ابهت بیشتری به غول فورد بخشیده است.

تیونینگ فورد سری F سوپر دیوتی توسط راش

داخل کابین مانند همیشه لوگوی Roush به وفورد دیده می‌شود. کف‌پایی و حتی نقش و نگار صندلی‌ها نیز برای این مدل ویژه تغییر کرده‌اند.

کیت حرفه‌ای Roush را می‌توان در مدل پایه به قیمت 14 هزار و 900 دلار خریداری کرد. مشتری می‌تواند با هزینه‌ای اضافی‌تر پکیج F250 را به صورت خاص‌تر روی F350 نصب کند.

دیدگاه کاربران