بسیاری از مالکان بامو M8 گرنکوپه، خواهان قدرتی بیشتر نظیر سوپرکارها برای خودروی خود هستند. یکی از اقداماتی که برای محقق شدن این خواسته میتوان انجام داد، افزایش قدرت به کمک تیونینگ جی-پاور است.
”در بالاترین سطح، قدرت پیشرانه 4.4 لیتری 8 سیلندر توئینتوربو M8 تا 808 اسببخار افزایش پیدا کرده است.“این تیونر خوشنام در 3 سطح با خروجیهای مختلف بامو M8 گرنکوپه را ارتقا داده است.
در سطح سوم این بروزرسانیها، قدرت پیشرانه 4.4 لیتری 8 سیلندر توئینتوربو M8 از 616 اسببخار به 808 اسببخار و گشتاور آن نیز از 750 نیوتنمتر به 1000 نیوتنمتر افزایش پیدا کرده است.
قیمتهایی که برای این تغییرات در نظر گرفته شده، به شرح زیر است:
- 5,585 دلار برای افزایش و بهبود قدرت
- 7,232 دلار برای بهبود و بهروزرسانی توربوشارژها
- 6,515 دلار برای لولهاگزوزهای اسپرت
- 7,232 دلار برای کیتاگزوز خوشصدا و چهار سری اگزوز فیبرکربن
علاوه بر هزینههای ذکر شده، با پرداخت مبلغ 602 دلار جهت برداشتن محدودکننده سرعت، میتوان حداکثر سرعت M8 را از 250 کیلومتربرساعت (در نسخههای استاندارد) و 305 کیلومتربرساعت (با پکیج M Driver) تا 330 کیلومتر برساعت افزایش داد.
قیمت سایر تیونینگهای مخصوص بامو M8 گرنکوپه، به شرح زیر است:
- 298 دلار برای بهینهسازی صدا و سیستم اگزوز
- 7,232 دلار برای سریاگزوز فیبرکربن
- 4,050 دلار برای اسپویلر عقب کربنی
- 2,170 دلار برای درپوش موتور
با تیونینگ سطح 2، بامو M8 قادر است 759 اسببخار قدرت و 930 نیوتنمتر گشتاور تولید کند؛ این مقدار در سطح 1 به 710 اسببخار و 850 نیوتنمتر، کاهش پیدا میکند. به کمک چنین خروجیهایی قطعاً میتوان سریعتر از M8 کامپتیشن که شتاب 3.2 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسید.