بامو برای M8 مدل 2022 طیف جدیدی از رنگها را ارائه و در سیستم اطلاعات و سرگرمی خود نیز ارتقا ایجاد کرد. با این حال هیچ تغییری در بخش مشخصات فنی دیده نمیشد. چراکه قلب 4.4 لیتری دو توربوی آن با قدرت 617 اسببخاری و گشتاور 750 نیوتنمتری کاملاً توانمند نشان میداد؛ اما همیشه گزینههای جالبی برای افزایش خروجی وجود دارد.
”پیشرانه جدید V8 این خودرو حالا با پیستونها و شاتونهای جدید به اضافه دو خنککننده جدید و همچنین توربوشارژرهای بهینه شده و یک ECU جدید روی کار آمده است. “یکی از بهترین تغییراتی که روی M8 جدید اعمال شده، از سوی G-Power است، که حالا روی تیپ گرنکوپه این خودرو سوار شده. با مهمترین تغییر این خودرو شروع میکنیم. پیشرانه جدید V8 این خودرو حالا با پیستونها و شاتونهای جدید به اضافه دو خنککننده جدید و همچنین توربوشارژرهای بهینه شده و یک ECU جدید روی کار آمده است.
به لطف این تغییرات سختافزاری حالا خروجی این قلب 4.4 لیتری به 900 اسببخار و گشتاور آن به 1050 نیوتنمتر رسیده است. این تقویت خروجی به همراه بهبود سیستم اگزوز بود، که در نتیجه منجر به کنترل فشار برگشتی بوده است.
در هماهنگی کامل با این افزایش قدرت، رینگهای جدید 21 اینچی با تایرهای 285.30 در جلو و 295.30 در عقب تعبیه شده است. خاصترین تغییرات بیرونی بیتردید شامل یک بال ثابت بزرگ از جنس فیبر کربن است. سایر اجزای کربنی بدنه شامل کاپوت با مدیریت حرارتی بهتر برای محفظه پیشرانه میشود.
هنوز اطلاعاتی دقیقی درباره قیمت این پروژه تیونینگ منتشر نشده است؛ اما شکی نداریم که این پکیج هیچ وقت ارزان نخواهد بود. اگر دوست ندارید یک پول زیاد را برای این حجم از افزایش قدرت را هزینه کنید، تیونر جی پاور برای شما گزینه سبکتر 700 تا 840 اسببخار را هم ارائه میدهد، که طبیعتاً دارای ارتقای ملایمتری در بخش مشخصات فنی است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : نیما حدادی
منبع : motor1.com