جشن تولد هشتاد سالگی شاسی‌بلندهای دوست‌داشتنی

معرفی نسخه‌های ویژه از جیپ رانگلر و رنگید

17 بهمن 1399 17:32

جیپ با اعلام آغاز هشتادمین سالگرد تولید رانگلر و رنگید در انگلستان جشن ویژه‌ای برای این شاسی‌بلند آفرود تدارک دیده است. گفته می‌شود این دو خودرو طی یکی دو ماه پیش رو راهی نمایندگی‌های فروش خواهند شد. محصولاتی که طبیعتاً دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد در طراحی بیرونی و داخلی هستند.

جیپ به مناسبت تولد هشتاد سالگی دو نسخه ویژه از رنگید و رانگلر را برای بازار انگلستان تدارک دیده است.جیپ رنگید مدل 2021 با ویرایش 80th Anniversary  به لطف استفاده از پوشش گرانیت کریستالی، جلوه‌ای چشم‌گیر پیدا کرده است. رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی و چراغ‌های LED با قابلیت چرخش در پیچ‌ها از جمله آپشن‌های استاندارد این خودرو به شمار می‌روند.

صندلی‌های چرمی مشکی با دوخت تنگستن آن هماهنگی جذابی با سقف به همین رنگ دارند. لوگوی 80th Anniversary  در داخل کابین اصالت مدل فوق را دوچندان کرده است. از جمله تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به نمایشگر 8.4 اینچی مجهز به مسیریاب ماهواره‌ای، رادیوی دیجیتال، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، تشخیص علایم جاده‌ای و سنسورهای پارک اشاره کرد.

جیپ رنگید هشتاد سالگی

قسمت جالب این خودرو قوای محرکه آن است. جایی که به یک پیشرانه یک لیتری سه سیلندر 118 اسب‌بخاری با 190 نیوتن‌متر گشتاور برمی‌خوریم. جعبه‌دنده این مدل 6 سرعته دستی است. البته هنوز هم مشتریان می‌توانند نسخه 1.3 لیتری 148 اسب‌بخاری با 270 نیوتن‌متر را نیز سفارش دهند. هر دو مدل مجهز به سیستم انتقال قردت FWD محور جلو هستند.

جیپ رانگلر هشتاد سالگی

محصول دیگر جیپ رانگلر 80th Anniversary با رنگ خاص خاکستری ویژه است. تریم تیره روی چراغ‌های جلو، چراغ‌های مه‌شکن و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی نمایی باابهت به آن بخشیده است. در این مدل به طرزی عجیب لوگوی هشتادمین سالگرد بیشتر به چشم می‌خورد.

داخل کابین این رنگلر نیز صندلی‌های چرم دست‌دوز با کف‌پایی حصیری دیده می‌شود. از جمله آپشن‌های استاندارد این خودرو می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی 8.4 اینچی و نمایشگر پشت 7 اینچی TFT پشت فرمان اشاره کرد. سیستم صوتی این شاسی‌بلند از برند Alpine با ساب‌ووفر و سرویس اتصال Uconnect است. هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از جلو، ترمز کمکی، کروز کنترل تطبیقی، سنسور پارک و دوربین عقب از جمله تجهیزات استاندارد آن به شمار می‌روند.

کابین جیپ رانگلر هشتاد سالگی

در قسمت پیشرانه نیز شاهد حضور یک پکیج 2 لیتری توربوشارژ با 268 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور هستیم. این نسخه خاص از رانگلر به جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک مجهز است.

قیمت‌گذاری این خودروها در بازار انگلستان به زودی اعلام می‌شود.

دیدگاه کاربران