افزایش قدرت تا 840 اسب‌بخار

تیونینگ فراری 812GTS توسط نوویتک

30 بهمن 1399 12:00

شرکت نوویتک - Novitec - تیونر خوش‌نام آلمانی، تغییراتی را روی فراری 812GTS ایجاد کرده تا عملکرد و راندمان آن را  افزایش دهد. البته برخی از افراد، هرگونه تغییر در یک فراری را به منزله‌ توهین می‌پندارند؛ اما Novitec به عملکرد خود مطمئن است و به کمک تجربیات فراوان، علاوه بر ایجاد تغییرات فنی و بهبود راندمان، ظاهر فراری 812GTS را نیز ارتقا بخشیده است.

فراری 812GTS به لطف سیستم اگزوز جدید و سایر اصلاحات انجام شده توسط نوویتک، به قدرت 840 اسب‌بخار دست یافته است.قلب‌تپنده V شکل این اسب‌‌ایتالیایی، 6.5 لیتری و 12 سیلندر است که قادر است 789 اسب‌بخار قدرت تولید کند. اما اکنون به لطف سیستم اگزوز جدید و سایر اصلاحات انجام شده توسط نوویتک، به قدرت 840 اسب‌بخار دست یافته است. علاوه‌براین، مشتریان می‌توانند سیستم اگزوز Inconel را سفارش دهند‌ که جنس آن مشابه نمونه به کار رفته در خودروهای فرمول‌یک است و در عین سبکی، مقاومت بالایی در برابر دماهای بالا دارد.

فنرهای اسپرت خودرو، ارتفاع را تا 35 میلی‌متر کاهش داده‌اند. نوویتک به منظور بهبود فرمان‌پذیری، یک سیستم هیدرولیکی را برای افزایش ارتفاع محور جلو قرار داده که در مواقع ضروری، با فشردن یک دکمه، ارتفاع قسمت جلوی خودرو تا 4 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

تیونینگ فراری 812GTS توسط نوویتک

رینگ‌های ووسن، که به طور اختصاصی برای مدل 812 ساخته شده‌اند را نباید از یاد برد. البته سایر قسمت‌های خارجی تقریباً دست‌نخورده باقی مانده است. با این حال تمام تغییرات ایجاد شده، جذابیت 812GTS را دوچندان کرده‌اند؛ اما واقعیت این است که او هنوز یک فراری است.

دیدگاه کاربران