چهارده سال پیش، یعنی در سال 2007 میلادی، بامو برای اولین بار X6 را به شکل شاسیبلند کوپه تولید کرد. اکنون پس از گذشت سالها، X6 هنوز روی خط تولید است و سه نسل از آن عرضه شده.
”در بالاترین سطح از پکیج تقویتی جی-پاور، قدرت بامو X6M کامپتیشن به 789 اسببخار میرسد.“قویترین نسخه از این شاسیبلند باواریایی، که با کد X6 M کامپتیشن معرفی میشود، به کمک یک پیشرانه 4.4 لیتری V8 توئینتوربو، 616 اسببخار قدرت و 750 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. اما اگر به این ارقام راضی نیستید پکیج جدید جی-پاور میتواند بازده پیشرانه را افزایش دهد.
این تیونر در آلمان به ازای دریافت 3010 دلار، که هزینه نرمافزارهای افزایش بازده پیشرانه است، قدرت آن را 74 اسببخار و گشتاور را 100 نیوتنمتر افزایش میدهد که در نهایت بازده پیشرانه به 690 اسببخار و 850 نیوتنمتر میرسد.
مرحله دوم افزایش بازدهی، به کمک نرمافزار متفاوتی انجام میشود که ارزش آن 4217 دلار است. علاوهبراین، برای خروجی 750 اسببخار قدرت و 900 نیوتنمتر گشتاور، سیستم اگزوز ضدزنگ با کنترل سوپاپ نیز نصب میشود که بهای آن 7179 دلاری دارد.
رسیدن به 789 اسببخار قدرت و 950 نیوتنمتر گشتاور، با یک نرمافزار جدید، بهروزرسانی توربوشارژر و 5544 دلار محقق میشود. علاوهبراین، برای سیستم اگزوزها نیز باید 7179 دلار بپردازید.
ویژگیهایی همچون ریمپ، افزایش V-max تا 300 کیلومتر برساعت، ارتفاع کمتر، بهبود صدای اگزوز و رینگهای جدید 23 اینچی Hurricane-RR به همراه تایرهای 315/25 با عملکرد بالا، همگی آپشنهای جی-پاور برای بامو X6 M کامپتیشن هستند.
مترجم : مریم سادات نوری
منبع : carscoops.com