مجهز به پیشرانه لندرور

معرفی خودروی نظامی بوئلر CSP

7 اسفند 1399 17:24

شرکت بوئلر - Bowler - با تولید خودروهای آفرودی و سنگین روی شاسی لندرور به شهرت رسید. ساخته اخیر آن‌ها یک وسیله‌ی مداخله سریع (RIV) نظامی است که به کمک وزارت دفاع انگلیس ساخته شده و شما می‌توانید با قیمتی مناسب آن را بدست آورید.

ظرفیت بار 2000 کیلوگرم، پیشرانه V6 لندرور و پلتفرم اختصاصی مناسب مسیرهای آفرود این خودروی نظامی را منحصر‌به‌فرد کرده است.رانندگی با این خودروی در جاده‌های عمومی غیرقانونی است، اما روی پلتفرمی کارآمد ساخته شده که می‌توان از آن برای کارهای متنوعی استفاده کرد. این سازه برای محقق شدن دو هدف تولید شد؛ به نمایش در آوردن توانایی‌ها و تخصص بوئلر و تولید یک پلتفرم به نام Cross Sector Platform (CSP) که جوابگوی طیف وسیعی از خدمات مختلف، از دفاع تا مواقع اضطراری، است.

نیروی آن را نیز پیشرانه V6 لندرور، با قدرت 300 اسب‌بخار و گشتاور 700 نیوتن‌متر، تامین می‌کند. فضای داخلی برای چهار سرنشین بزرگسال در نظر گرفته شده. سیستم تعلیق آن نیز مستقل است و نیرو را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک ZF به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند.

خودروی نظامی بوئلر CSP

ظرفیت بار آن 2000 کیلوگرم است و فقدان اسلحه سنگین کالیبر 50، که Bowler در تجهیزات دفاعی و امنیتی سال 2017 رونمایی کرد، روی رول‌کیج حس می‌شود. اگر خواهان آن هستید، باید اسلحه خود را پیدا کنید تا نصب شود.

همانطور که گفته شد استفاده از این خودرو در اکثر جاده‌ها غیرقانونی و محدود شده است، اما با این حال درباره‌ آن ذکر شده که بسیار خوب راه می‌رود و سواری مطلوبی دارد که با وجود پیشرانه لندرور، امری منطقی است.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران