بازگشت تریم Islander بعد از 11 سال

جیپ رانگلر و رنگید با لباس تابستانه

12 اسفند 1399 15:41

جیپ با رونمایی از دو مدل جدید رانگلر و رنگید سری Islander سال 2021 را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد.

ویرایش Islander بعد از یک غیبت 11 ساله بار دیگر روی جیپ رانگلر دیده می‌شود. شرکت می‌گوید این خودروها با به‌روزرسانی در طراحی مخصوص لذت بردن از تابستان طراحی شده‌اند. به همین دلیل است که جلوه‌های منحصربه‌فردی در داخل و خارج را تجربه کرده است.

با رانگلر شروع می‌کنیم. ویرایش Islander بعد از یک غیبت 11 ساله بار دیگر روی این خودرو دیده می‌شود. این نسخه بر پایه مدل Sport S اجرا شده است. استفاده از طرح گرافیکی جالب Tiki Bob روی کاپوت، رینگ‌های 17 اینچی مخصوص روبیکان و استفاده از یک سقف سفیدرنگ بر بستر بدنه‌ای آبی نمای ظاهری این شاسی‌بلند را دیدنی‌تر کرده است. حتی پوشش تایر زاپاس این خودرو نیز جلوه‌ای فانتزی دارد.

جیپ رانگلر تریم Islander

داخل کابین تغییرات محدودی را می‌بینیم. با این حال صندلی‌های سفید در کنار تریم سرامیکی هماهنگی چشم‌نوازی دارد. در این خودرو به صورت استاندارد سیستم کنترل تهویه مطبوع دوگانه و نمایشگر 7 اینچی مجهز به نسخه Uconnect 4 با قابلیت سازگاری با اندروید اتو اپل کارپلی نصب شده است.

جیپ هم‌چنین برای مدل رنگید نسخه Islander را تدارک دیده که روی مدل Latitude اجرا شده است. یک سانروف بزرگ دو صفحه‌ای در کنار رینگ‌های 19 اینچی و تایرهای تمام فصل، قابلیت‌های آفرود این مدل را تقویت می‌کند. البته سفارش سقف سفید آلپاین یک آپشن سفارشی و پولی به حساب می‌آید.

جیپ رنگید تریم Islander

شرکت هر دو مدل را از همین الان آماده فروش کرده است. قیمت پایه رنگید 27 هزار و 430 دلار و قیمت پایه رانگلر 33 هزار و 370 دلار اعلام شده است.

دیدگاه کاربران