شواهدی در دست است که نشان میدهد لامبورگینی در حال کار روی نسخه پلاگین هیبریدی شاسیبلند جذاب خود اوروس است.
”شایعاتی مبنی بر استفاده لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید از پیشرانه LK5 پورشه وجود دارد. این همان چیزی است، که آلمانیها از آن روی پانامرا توربو S هیبریدی استفاده میکنند“این سوپر SUV برقی به تازگی توسط عکاسان جاسوس در مراحل پیش تولید و در حالی که در کنار یک پورشه 911 پارک شده بود، شکار شد. شاید ارتباط قویتری بین اوروس PHEV جدید و سوپراسپرت آلمانی وجود داشته باشد. شایعاتی مبنی بر استفاده لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید از پیشرانه LK5 پورشه هم وجود دارد. این همان چیزی است که آلمانیها از آن روی پانامرا توربو S هیبریدی استفاده میکنند؛ یعنی پیشرانهای 4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربو.
این قوای محرکه 689 اسببخار قدرت دارد ولی انتظار میرود لامبورگینی این خروجی را به 820 اسببخار برساند. اگرچه این عدد هنوز تأیید نشده است، ولی به نظر میرسد اوروس پلاگین هیبرید قویتر از مدل غیر هیبریدی با پیشرانه 4 لیتری دو توربویی باشد، که 641 اسببخار قدرت تولید میکند.
638097301226800543.jpg)
اگرچه همهچیز به افزایش قدرت برمیگردد، ولی با این حال برخی از تغییرات ظاهری به ویژه در قسمت جلو هم دیده میشود، که علیرغم پوشش استتاری معلوم هستند؛ مانند سپر جلو با طراحی متفاوت که روی آن دریچههای هوای اصلاحشده نصب شده است. درست مانند سپر عقب. البته پیشبینی میشود لامبورگینی از طرح جدیدی برای رینگهای این خودرو استفاده کند. احتمالاً گزینههای رنگی جدیدی نیز برای این خودرو در نظر گرفته میشود.
لامبورگینی اوروس پلاگین هیبریدی احتمالاً در بالاترین سطح خودروهای شاسیبلند شرکت قرار میگیرد. شاید حتی بالاتر از مدل اوروس پرفورمانته. البته به همین نسبت از سایر برادران خود نیز سنگینتر خواهد بود. شاید این خودرو از اوروس S که وزنی 2197 کیلوگرمی داشت هم سنگینتر باشد.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : نیما حدادی
منبع : motor1.com