به‌روزرسانی یک کلاسیک دوست‌داشتنی

بازگشت هوندا CB350 RS

2 فروردین 1400 20:15

سال گذشته وقتی هوندا از Hness CB350 رونمایی کرد، جهان ایستاد و با حسادتی عمیق به بازار هندوستان نگاه کرد. عرضه انحصاری این موتورسیکلت در بازار هندوستان یک ضربه بزرگ به بازارهایی بود که خواستار این محصول بودند.

موتورسیکلت جدید هوندا، ضمن حفظ ویژگی‌های کلاسیکش حالا با قابلیت‌های خارج جاده‌ای، طراحی ماجراجویانه‌تری نیز پیدا کرده است.در حالی که شایعات زیادی مبنی بر اینکه CB350 به زودی به بازارهای دیگر نیز راه پیدا می‌کند، هنوز هم هوندا نسبت به خبر موضع رسمی اتخاذ نکرده است. در حالی که همه مشتریان خارج از بازار هند به اندازه کافی حس حسادت خود را تقویت کرده بودند، هوندا نسخه دیگری از این کلاسیک دوست‌داشتنی را معرفی کرد.

محصول جدید که CB350 RS نام دارد با قابلیت‌های خارج جاده‌ای، طراحی ماجراجویانه‌تری نیز پیدا کرده است. بهترین خبر درباره هوندای جدید قیمت پایه 2 هزار و 697 دلاری‌اش که به طور حتم بازار را دستخوش جنب و جوش بسیاری خواهد کرد.

موتورسیکلت هوندا CB350 RS

تغییرات ظاهری روی هوندا CB جدید حیرت‌انگیز است. این ژاپنی حالا خود را در حد مدل‌های کلکسیونی نشان داده است. البته هوندا در بحث فنی تغییرات چندانی را اعمال نکرده است. پیشرانه هنوز هم 325 سی‌سی با قدرت 36 اسب‌بخار و 25 نیوتن‌متر گشتاور است. حداکثر قدرت در 10500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور در 9500 دور در دقیقه شکل می‌گیرد.

برای چنین موتورسیکلت شهری، رسیدن به سرعت نهایی 170 کیلومتر برساعتی یک رکورد عالی به شمار می‌رود. هوندا CB350 RS با طول 2040 میلی‌متری چندان هم کوچک به نظر نمی‌رسد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران