با چهره تازه و تریم جدید AT4

معرفی جی‌ام‌سی ترین مدل 2022

5 فروردین 1400 19:54

با وجود وقفه ناشی از همه­‌گیری ویروس کرونا، شرکت GMC بالاخره به وعده خود عمل نموده و نسخه فیس‌لیفت شده از مدل ترین - Terrain - را معرفی کرده که علاوه بر تغییرات جزئی ظاهری، به یک تریم جدید هم مجهز شده است.

در تریم جدید AT4 موارد تازه­‌ای شامل رینگ‌های متفاوت، جلوپنجره کروم تیره، لبه­ مشکی گلگیرها و لوگوهای تیره مشاهده می‌شود.تریم جدید با نام AT4 و به عنوان نسخه آفرود از جی‌ام‌سی ترین معرفی شده که موارد تازه­‌ای شامل رینگ‌های متفاوت، جلوپنجره کروم تیره، لبه­ مشکی گلگیرها و لوگوهای تیره را نسبت به نسخه استاندارد ارائه می­‌کند.

تریم Denali همچنان به عنوان تریم لوکس جی‌ام‌سی ترین شناخته می‌شود و فهرست وسیعی از امکانات رفاهی را به همراه دارد که برای سال 2022، موارد جدیدی شامل نمایشگر هداپ دیسپلی هم به آن اضافه شده است.

نسخه Elevation Edition هم در دو تریم SLE و SLT قابل سفارش است که برخی جزئیات شامل طرح جدید رینگ‌ها را به همراه دارد ضمن این‌که با پرداخت هزینه اضافه می‌­توان هداپ دیسپلی را نیز برای آن سفارش داد.

جی‌ام‌سی ترین مدل 2022

جلوپنجره جدید، طرح جدید چراغ‌های جلو و عقب، چهار انتخاب بیشتر برای رنگ‌های بدنه و طرح‌های تازه رینگ‌های 18 و 19 اینچی، مهمترین تغییراتی هستند که جی‌ام‌سی ترین در مدل 2022 تجربه کرده است.

ترمز خودکار اضطراری، دستیار حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از مقابل، شناسایی عابر در مقابل خودرو و نوربالای خودکار چراغ‌های جلو، تجهیزات ایمنی استاندارد در تمام تریم­‌های جی‌ام‌سی ترین خواهند بود.

جی‌ام‌سی ترین مدل 2022

تنها پیشرانه قابل انتخاب برای کراس‌اور GMC، نسخه 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر است که 170 اسب‌بخار قدرت و 275 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک ساخت GM به چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

قرار است تریم‌­های SLE , SLT و AT4 از GMC Terrain در تابستان سال جاری و با مدل 2022 به مشتریان عرضه شوند درحالی‌که تریم Denali از پاییز قابل تحویل خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران