آماده برای مسیرهای سخت

معرفی نسخه Wilderness Edition از سوبارو اوت‌بک

12 فروردین 1400 17:42

هرچند نسل جدید سوبارو اوت­‌بک خودروی زیبایی است و حتی به قابلیت X-Mode برای عبور از مسیرهای ناهموار هم مجهز شده، اما از آنجایی که بشر همواره به دنبال خلق امکانات تازه و بیشتر است، نسخه Wilderness Edition از این خودرو هم با مدل 2022 رونمایی شده تا نظر طیف بیشتری از علاقمندان را به سوی خود جلب نماید.

حالت رانندگی X-Mode با امکان انتخاب حالت عبور از مسیرهای برفی و خاکی یا برف سنگین و گل و لای نشان از قابلیت‌های آفرود این خودرو دارد.اوت­‌بک Wilderness Edition که از سوی شرکت سازنده به عنوان تواناترین نسخه از این خودرو معرفی شده، حالت رانندگی X-Mode با امکان انتخاب حالت عبور از مسیرهای برفی و خاکی یا برف سنگین و گل و لای را به همراه دارد ضمن این‌که بنابر اعلام سازنده به تعلیق محکم‌تری نیز مجهز شده است.

ارتفاع کف خودرو از سطح زمین با افزایش 1.8 واحدی نسبت به نسخه استاندارد، به 28.7 سانتی‌متر رسیده که باعث افزایش زوایای ورود و خروج آن به 21.2 و 23.6 درجه شده است.

تغییر در طراحی سپرهای جلو و عقب، زیرسپری جلو، تایرهای چهارفصل یوکوهاما به همراه رینگ‌های 17 اینچی انحصاری این مدل و لوگوهای در فضای کابین و روی بدنه، مهمترین تغییرات ظاهری سوبارو اوت‌بک Wilderness نسبت به مدل استاندارد خواهند بود.

نسخه Wilderness Edition از سوبارو اوت‌بک

رنگ آبی Geyser هم به صورت اختصاصی برای تزئین بدنه این مدل ارائه شده تا خودروهای این برند در مسابقات رالی را یادآوری نماید.

در فضای کابین هم با روکش چرم مصنوعی StarTex به رنگ مشکی، روکش فلزی نارنجی فرمان، دسته دنده و پوشش داخلی درها، نمایشگر عمودی 11.6 اینچی لمسی و مجموعه سامانه ایمنی Subaru EyeSight مواجه هستیم که برخی از این موارد در مدل استاندارد نیز عرضه می­‌شود.

نسخه Wilderness Edition از سوبارو اوت‌بک

برخلاف انتظار علاقمندان، مشخصات فنی سوبارو اوت­‌بک Wilderness با مدل استاندارد تفاوتی نداشته و همچنان شاهد نصب پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ به قدرت 260 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 376 نیوتن‌متر هستیم که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد. براساس اعلام سوبارو ضرایب دنده گیربکس این مدل مورد بازنگری قرار گرفته تا عملکرد بهتری در انتقال گشتاور پیشرانه به چرخ‌ها داشته باشد.

سوبارو فعلاً قیمت اوت­‌بک Wilderness را اعلام نکرده اما قرار است اواخر سال جاری به این امر اقدام کند. با توجه به قیمت پایه 35,145 دلاری نسخه Onyx Edition XT از این خودرو، می­‌توانیم منتظر تعیین رقمی در حدود 40 هزار دلار برای اوت‌­بک Wilderness باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران